Advies: Multiplayer shooter over LAN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 22:49
Beste,

Graag wil ik jullie om het volgende advies vragen.
Al gedurende tijd ben ik op zoek naar een multiplayer shooter welk ik over LAN samen met anderen kan spelen. Op zich is dit niet moeilijk, ware het niet dat de meeste shooters over lan veelal vergelijkbaar zijn met Quake of Unreal of niet voldoen aan de onderstaande wens.

Wat ik eigenlijk zoek is COD 4 Modern War maar dan met echte bots. Ik weet dat er mods zijn om bots toe te voegen, maar deze zijn helaas niet intelligent, in de zin dat ze maar blijven staan en wachten totdat je ze neerschiet. Dus kortom, weet iemand een spel welke aan deze wensen voldoet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:14

g0tanks

Moderator CSA
Heb je Enemy Territory: Quake Wars al eens geprobeerd?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Nog niet geprobeerd.
Is dat niet gewoon de zo veelste Quake versie, maar dan in een nieuw jasje?

Wat ik eigenlijk zoek is meer in de trend, dat je in een team werkt of ieder zijn eigen team. Maar dan wel de met de realisme zoals COD4. Dus op mensen schieten en geen groene mannetjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
counter strike natuurlijk.

1.6 voor als ze allemaal een wat mindere pc hebben en andere CS:source

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
DNS666 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:17:
counter strike natuurlijk.

1.6 voor als ze allemaal een wat mindere pc hebben en andere CS:source
Counter strike hebben wij al lange tijd gespeeld. De meeste onder ons zijn toch een beetje uitgekeken op dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:14

g0tanks

Moderator CSA
Persoonlijk vind ik het niet echt op Quake lijken. Het is niet fast paced, en heeft wel iets weg van Battlefield. Zo heb je gewoon "normale" wapens: assault rifle, shotgun, sniper rifle, mines, grenades, etc. Ook zijn er voertuigen beschikbaar.

Bekijk even de review van GameTrailers, ik denk dat je dan wel een goede indruk zult hebben: http://www.gametrailers.c...erritory-quake-wars-/1981

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Ik heb weleens battlefield 2 tegen tussen de 40-55 bots gespeeld (hangt ervan af met hoeveel wij waren)

Niet bepaald een makkie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Soldier of Fortune 2 Double Helix
Zijn zat intelligente bots voor te vinden.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik speel meestal dezelfde games op LAN parties, bij FPS variërend van hardcore fps tot wat meer arcade.

- Counterstrike Source (Of 1.6 bij veel intresse al bak ik daar geen hol meer van sinds ik veel source doe :( :?).
- UT99 / UT2K4 / UT3

Veel mensen raken ook vaak geintresseerd als ik ze vertel over ZDaemon.
Is ook niet voor niets gebasseerd op de eerste FPS game met multiplayer.
(Gameplay en weapon balance zijn nagenoeg perfect ondanks dat de game ontiechelijk oud is).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
PCMedic schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:10:
Beste,

Graag wil ik jullie om het volgende advies vragen.
Al gedurende tijd ben ik op zoek naar een multiplayer shooter welk ik over LAN samen met anderen kan spelen. Op zich is dit niet moeilijk, ware het niet dat de meeste shooters over lan veelal vergelijkbaar zijn met Quake of Unreal of niet voldoen aan de onderstaande wens.

Wat ik eigenlijk zoek is COD 4 Modern War maar dan met echte bots. Ik weet dat er mods zijn om bots toe te voegen, maar deze zijn helaas niet intelligent, in de zin dat ze maar blijven staan en wachten totdat je ze neerschiet. Dus kortom, weet iemand een spel welke aan deze wensen voldoet? :)
je kan urban terror proberen: www.urbanterror.net
dat is een shooter die je alleen multiplayer kan spelen, speel het zelf ook, het is een goed spel.
het is gemaakt met het oog op realisme, maar de makers zelf zeggen ook: fun above realism
deed mij een beetje denken aan CoD 4, maar dan alles net wat minder.
Oja, het is gratis, ook wel handig. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door thijsje66 op 28-06-2009 10:56 . Reden: Toevoegen van prijs: gratis ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Wij hebben een tijdje met Fear en bots zitten klooien.
Werkte wel aardig en het blijft toch een vette shooter. Fear Combat is ook gratis.
De bots werden toen niet door mij geregeld, dus dat zou je zelf even moeten uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

De volgende shooters speel ik meestal op lan;

FEAR Combat
Serious Sam
Crysis Warhead
Duke Nukem 3d
Call of duty reeks
UT 99/UT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 19:43
je kan ook half life 1 proberen, zit dacht ik ook Team Deathmatch op, en anders is daar wel wat voor te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Tactical Ops is ook wel leuk, en heeft ook bot-ondersteuning. (Hoewel deze altijd verdelen over beide teams, je kan niet zoals in CS kiezen dat alle bots in team Y moeten komen.)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCMedic schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:10:
Euhm, zoek je dan niet eigenlijk gewoon naar COOP FPS spellen? Of moet het echt DM/TDM etc zijn?
Als je gewoon COOP zoekt: Doom blijft geweldig, zat mods om de graphics een beetje op te krikken. Serious Sam 1st en 2nd encounter blijven altijd leuk imo (SS2 zoog imo). Als je wat meer tactische FPS zoekt: Rainbow 6 series (behalve Vega ... te arcade imo, maar wellicht zoek je dat), (Ghost Recon :? iig de voorganger van GRAW, naam ff kwijt .. zijn ook mods van GRAW 1 of 2 voor de bekende mappen, imo beste tactische FPS) en Ghost Recon Advanced Warfighter 1 en 2.

COD4 DM "look-a-likes" ben je al snel aangewezen op Counter Strike denk ik, inmiddels een behoorlijk oud spel, maar wellicht zijn er daarom ook goede bots voor te vinden?
Pagina: 1