Toon posts:

dvd speler in vaio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag; mijn dvdspeler in de mijn vaio vgn-nr11m is doormidden gebroken door een val. Hiervoor zoek ik een nieuwe dvd speler.
Via google kan ik helemaal niets hierover vinden.
Heeft iemand een idee welke in mijn laptop past? Liever niet al te duur.

Bij de mediamarkt ben ik rond de 200 euro kwijt, dit vond ik erg veel. Ik gebruik hem eigenlijk bijna nooit misschien 1x per jaar. Of heeft iemand een andere oplossing hiervoor, want nu kan ik hem niet meer dicht krijgen.

Bedankt alvast.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Pijnlijk, maar niet een probleem wat veel met elektronica te maken heeft. Ik schop je topic naar OH toe, daar kunnen ze je vraag hopelijk beter beantwoorden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:26
Even je dvd spelertje eruit halen en kijken of er ergens een typenummer op staat. Hier kun je dan wat verder mee zoeken.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Even een belletje/mailtje met Sony support voor een 'spare dvd drive'?

Eventueel kun je nog wat navraag in de VAIO topics doen..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sprite_tm schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:16:
Ik schop je topic naar OH toe, daar kunnen ze je vraag hopelijk beter beantwoorden.
En ik schop het naar OM, daar kunnen ze je vast nog beter helpen.

In elk geval is het zo dat die drives vrij standaard zijn. Het enige dat afwijkt is het frontje (maar die kun je redelijk makkelijk overzetten). Kijk even in de pricewatch, zo'n drive gaat wel werken.

Maar zoek wel even uit of je een standaard drive hebt of een afwijkende (maar dat is makkelijk uit te vogelen door de bestaande er even uit te slopen en te kijken hoe deze is aangesloten).

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29

empy

Rijdt rondjes

Sony zelf zou ik niet proberen, ik weet dat zij in hun reparaties (en spareparts) erg duur zijn. Je kan proberen via andere bedrijven deze onderdelen te bestellen. Kijk bijvoorbeeld eens naar replacedirect of eet-nordic. Zij hebben erg veel spareparts als je op part/modelnummer zoekt. Succes in ieder geval! :)

[ Voor 0% gewijzigd door empy op 03-05-2009 13:04 . Reden: zondagochtend, weinig koffie ]

Pagina: 1