[Home Cinema] Panasonic SC-PT860

Pagina: 1
Acties:

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste forumleden,

Heb een huisje gekocht en kan er volgende maand in. We zijn nu druk in de weer om apparaten te vinden voor in ons "thuisbioscoopje".

Qua Tv zit ik nog te wikken en wegen tussen 50" LCD of Plasma...
Op dit moment zit ik erg te denken aan een panasonic Plasma tv.

Nu komen we bij de home cinema set. Deze dient DVD als basis te hebben. Dus geen Bluray... daar heb ik dalijk een PS3 voor.

Qua budget zit ik rond de 400 euro (liever niet meer).. Ik weet dat het geen wereldbudget is, maar ik wil het er toch mee doen.

Nu zag ik een mooie set van panasonic, de SC-PT870. Deze kost echter (op de kop af) 600 euro.
Dit model is blijkbaar de opvolger van de SC-PT860. Ziet er hetzelfde uit en heeft nagenoeg de zelfde specs.
1 heel groot verschil... Ik kan hem voor een 290 euro kopen bij camera-nu.nl

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit type? Ik ga morgen op media jacht bij diverse winkels en hoop hem ergens te kunnen beluisteren.

Hier wat linkjes en foto:

Afbeeldingslocatie: http://media.panasonic.eu/images/SC-PT860EG-KWebA1001001A08D30A81343E09853.jpg
SC-PT860

Afbeeldingslocatie: http://media.panasonic.eu/images/SC-PT870EGEB-K_1WebA1001001A09B13A52037D35898.jpg
SC-PT870

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Heb zelf een nog eerder model gehad, maar nu toch overgestapt op losse componenten.

Maar voor een alles in 1 set, klinkt die panasonic prima, de speler slikt alles wat je erin stopt.
Met hdmi, optisch in voor evt je ps3.
Lijkt me wat je zoekt.

• Dacide

Ben bij electroworld en bij mediamarkt geweest. Nergens hadden ze hem staan.
Wel een paar andere modellen van panasonic.

anyway, heb hem nu blind gekocht bij kamera-nu.nl. Voor dat geld (300 euro) kan ik toch geen perfecte set verwachten.. hoogstens value for money.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:05
Dacide schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:17:

Ben bij electroworld en bij mediamarkt geweest. Nergens hadden ze hem staan.
Wel een paar andere modellen van panasonic.

anyway, heb hem nu blind gekocht bij kamera-nu.nl. Voor dat geld (300 euro) kan ik toch geen perfecte set verwachten.. hoogstens value for money.
en mocht ie je niet bevallen, retour je hem gewoon weer;) wet koop op afstand (oid?)

• Dacide
Ik ben inderdaad op de hoogte van die wet. Maak me ook geen zorgen.
Ik kan het apparaat wel retour zenden... maar ik moet ook reëel zijn... Wat kan/mag je verwachten voor 300 euro? (ok, paar maanden geleden 700 euro)

• Dacide
kan nergens vinden hoeveel HDMI aansluitingen deze heeft.. weet iemand van jullie dat?
Of heeft iemand een foto van de achterkant?

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Uit de handleiding van de panasonic site :)

1 hdmi aansluiting, dat is een av uit.
1 optische audio in aansluiting
De component ( tulp ) uit
Component ( tulp ) audio in
scart

Dat was het.

• Dacide

Ik heb de handleiding nu ook gevonden ja.. bedankt voor je tip.

Echter is de bestelling gewijzigd.

Kreeg gisteravond telefoon van Camera-nu.nl
Het panasonic setje was nergens meer te vinden in het magazijn... (mogelijk dubbel ingescand ofzo)...
Omdat het een op=op uitloop model is, kunnen ze hem ook niet meer bestellen.

Dus kon direct mijn geld terugkrijgen. Maar ze wilde me ook wel tegemoetkomen. Ik kan de PT-SC870 (de nieuwste versie) met 50 euro korting krijgen. Dus komt dan op een 420 euro ongeveer...

Heb net besloten dat ik dan toch voor die ga.. Vind het een heel mooi aanbod van camera-nu. Nette service :)

dus het wordt dan toch de PT-SC870

Afbeeldingslocatie: http://www.panasoniccenter.com/SC-PT870.jpg
Pagina: 1