Toon posts:

Login probleem Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Iemand die ik ken heeft een probleem op vista:

Hij heeft 2 User accounts: Zijn eigen en een Administrator:
Als hij nu probeert in te loggen op z'n eigen dan logt hij direct weer uit.
Hij krijgt z'n bureaublad niet eens te zien.
Hij klikt op het icoontje (geen wachtwoord) en hij logt in daarna na 2-3 seconden logt hij weer uit.
Dit heeft hij niet met de Admin.
Hij heeft laatste keer op z'n eigen account regseeker gebruikt om z'n registrey schoon te maken.
Iemand een idee?

M.v.g. Bryan

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-02 21:20

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als je inlogt als admin en dan gaat naar "C:\Users\Naam eigen gebruiker". Daar het bestand "NTUSER.DAT" hernoemt naar "NTUSER.bak". Werkt het dan wel?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11-2025

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb even gegoogled (tip ;p) en kwam toen terecht bij deze link: http://thinkinginpixels.c...ws-xp-log-onlog-off-loop/. Schijnt ook voor Vista te werken..

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-02 21:20

CoolGamer

What is it? Dragons?

Mr.Nash schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:54:
Ik heb even gegoogled (tip ;p) en kwam toen terecht bij deze link: http://thinkinginpixels.c...ws-xp-log-onlog-off-loop/. Schijnt ook voor Vista te werken..
Wat een lange handleiding met een aantal stappen die overbodig zijn. Hij kan nog gewoon met 1 account aanmelden, dus het niet nodig om de bestanden op een andere manier te achterhalen.

Iets anders wat de TS ook kan proberen is te scannen voor spyware/malware. Misschien komt er dan ook nog iets boven tafel.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11-2025

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik had een soortgelijke probleem een paar jaar terug en heb het toen moeten oplossen door in de recovery console wat aan te passen. Kon toen ook niet met admin inloggen though en het was in XP.

Verwijderd

Topicstarter
naja, hij gaat nu de huidige verwijderen en een nieuwe aanmaken wil dat nog niet systeem herstel
bedankt heren!
Pagina: 1