Toon posts:

Grafische kaart probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Onlangs heb ik de swiffer door mijn computer gehaald om de balen stof eruit te krijgen, en de voeding even losgehaald en daar wat schoongemaakt. Sindsdien lijkt het alsof mijn computer mijn grafische kaart niet meer wil gebruiken.

Bij apparaatbeheer staat dat het apparaat correct werkt. In de kast kan ik zien dat de koeling draait van de grafische kaart, dus stroom heeft hij ook. Bij games zoals Warcraft 3 en Counter Strike Source, die eerst prima draaiden, krijg ik echt een framerate van 3 ofzo. Alsof hij de grafische kaart totaal links laat liggen.

Hoe denken jullie dat ik dit het best kan verhelpen?

Oh ja, de grafische kaart is al wel redelijk oud, een GeForce 6700 XL . Toch had ik vroeger nooit problemen met deze games!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 15:07

PromoX

Flying solo

Dit heeft niets met een specifieke game te maken, dus move van SPV naar VB.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 01-05-2009 19:43 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-05 19:04

M2M

medicijnman

wordt je kaart niet te warm? Je hebt dan wel ontstoft, maar misschien heb je de fan daarbij wel gesloopt. Zet er anders eens een tafelventilator voor.

-_-

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Schoonmaken met een Swiffer is nooit handig, plastic wat statisch wordt in een kast vol elektronica :X

Je zou je kaart in een andere PC kunnen testen en kijken of hij daar dezelfde problemen blijft geven.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deze swiffer ?
Afbeeldingslocatie: http://images.businessweek.com/ss/06/04/in_products/image/swiffer_png.jpg

werkt met statische electriciteit

dat is de pest voor elektronica

Iperf

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-05 19:00
Heeft je pentium D het niet erg heet onder de voeten ofzo? Misschien doet de fan van die koeler het niet of is je cpu gewoon 100% belast (door een antivirus bescherming ofzo?). Ik herken je kaart namelijk uit een medion pc die ik zelf ook gehad heb ;) (correct me if i'm wrong).

Tip:
Monitor je temperaturen eens en draai voor de gein is 3dmark06. Kan me herinneren dat ik toen met die pc tussen de 2-4k haalde zonder iets overgeclocked te hebben.

offtopic:
Medion 8800(XL?) Titanium

dat waren nog is helse tijden

[ Voor 31% gewijzigd door Wackoz op 01-05-2009 23:25 ]

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Wow inderdaad, Firefox vreet nu 86 procent CPU. En goede tip van de swiffer dus, niet meer doen :(

Nieuw probleem, nog steeds gebrek aan oplossing. Wat moet ik hieraan doen?

Tis inderdaad een Medion PC, of jij die ook ooit hebt gehad dat weet ik natuurlijk niet, dus correcten gaat wat moeilijk op dat punt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 21:28 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33
Heb je al geprobeerd om de drivers van je videokaart te verwijderen en opnieuw te installeren? Misschien dat dat helpt. Controleer ook of alle kabels in de kast nog wel goed zitten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Is het noodzakelijk de oude driver te verwijderen? Heb wel de nieuwste gedownload en geinstalleerd...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe grafische kaart aangeschaft, en alles werkt weer naar behoren :) Een vriend van me kwam ernaar kijken en die viel het al vrij snel op dat mijn computer er ook al 5 minuten over deed om op te starten, en zei dat dat ook aan de grafische kaart lag. Met de nieuwe werkt alles weer prima, dus bedankt allemaal voor jullie hulp!

[ Voor 21% gewijzigd door Ultraman op 03-06-2009 10:21 ]

Pagina: 1