| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
We hebben de kroeg niet voor nix gesloten. Om stand te kunnen houden met het huidige beleid moeten er inderdaad soms veel slotjes geplaatst worden.
Toevallig was het vandaag wat druk...
Toevallig was het vandaag wat druk...
Verwijderd
Nou er staan verschillende topics die toch wel gelijk zijn aan een "kroegniveau" waarbij de een wel gesloten wordt en de ander niet. De swf gaat dicht maar de bug blijft open. Waar is de grens dan?
Mwa, ik vind dat een craptopic op zijn tijd best kan. Mogen we ook weer een lachen hier?
Ik denk dat als je per forum 1 mod op laat treden, zeg HlpDsK in SG, dat je dan een consequenter beleid krijgt, met meer structuur erin. Die nieuwe SWF topic is dan ook dichtgemikt door Tom.
Ik denk dat als je per forum 1 mod op laat treden, zeg HlpDsK in SG, dat je dan een consequenter beleid krijgt, met meer structuur erin. Die nieuwe SWF topic is dan ook dichtgemikt door Tom.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1