Kroegtopic....

Pagina: 1
Acties:

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
He Tom, ik dacht dat jij een beetje onzin op zijn tijd wel leuk vond...

Ben het normaal gesproken altijd wel met je eens, maar zijn de slotjes in de aanbieding ofzo vandaag...? ;) :7

Ineens een stuk of 6 slotjes achter elkaar? Is ut niet een beetje overdreven, om zo het 'nieuwe' beleid te voeren? :?

[topic=134821]
[topic=134373]
[topic=134814]
[topic=134811]
[topic=134826]

(of hebbie ook nog hoofdpijn van afgelopen weekend, caraval dus, net als ik..? :P :D)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

sjezes weer zo'n kroeg zeikert

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

What can I say? "Burp"

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10

AntonT

One Ton!

We hebben de kroeg niet voor nix gesloten. Om stand te kunnen houden met het huidige beleid moeten er inderdaad soms veel slotjes geplaatst worden.

Toevallig was het vandaag wat druk... :)

Verwijderd

Maar je moet voor de slotjes wezen bij de topic-openers, niet de topic-sluiters.

Verwijderd

Nou er staan verschillende topics die toch wel gelijk zijn aan een "kroegniveau" waarbij de een wel gesloten wordt en de ander niet. De swf gaat dicht maar de bug blijft open. Waar is de grens dan?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Mwa, ik vind dat een craptopic op zijn tijd best kan. Mogen we ook weer een lachen hier?

Ik denk dat als je per forum 1 mod op laat treden, zeg HlpDsK in SG, dat je dan een consequenter beleid krijgt, met meer structuur erin. Die nieuwe SWF topic is dan ook dichtgemikt door Tom.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1