Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 20:06
Geachte medetweakers ^^,

Laatst heb ik een crossfire opstelling gekocht (2x3870) maar er doet zich een klein probleem voor.

Bij versie 9.3, kon ik prima mijn monitor clone, en op allebei een game zien.
Dit wil ik zodat ik soms kan afwisselen om het op mijn tv of normaale monitor te spelen zonder teveel gedoe.

Nadat ik versie 9.4 heb geinstalleerd van ATI, is dit niet meer mogelijk.
Hij kiest dan de eerste monitor....

Weet iemand of het een bug is in deze driver ? of wat ik verkeerd doe aan instellingen ?.

Ik gebruik windows vista 64 bitt (orgineel). :)

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:41
Dit probleem heb ik ook met een HD4850, mijn 'oplossing' is om de TV dan als primary te zetten in catalyst, overigens gebruik ik dan niet clone, maar extended desktop.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hardware & Spielerij Algemeen is er voor discussie over games en gerelateerde hardware. Voor problemen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen, maar dit heeft niets te maken met een spefieke game, dus move naar VB.

And I'm the only one and I walk alone.

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 20:06
MEN-O schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:27:
Dit probleem heb ik ook met een HD4850, mijn 'oplossing' is om de TV dan als primary te zetten in catalyst, overigens gebruik ik dan niet clone, maar extended desktop.
Bedankt voor je reactie en je tip.

Echter werkt dit niet bij mij, als ik tv primary zet, dan heb ik alleen daar beeld.
In windows zelf (dus bijvoorbeeld msnen) werkt het wel.
Dus alleen tijdens games...