Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Speakers, via dc 12v?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort een nieuwe computer(kast) en wil gebruik maken van mijn oude speakers alleen lukt dat helaas niet.

De speakers waren op de oude computer verbonden via de aansluitinge in de pc. Dat is dan alleen het gehoor. De stroom kreeg die via een dc 12v aansluiting.. via een mannelijke aansluitingen. De speakers zelf hadden dus een vrouwelijke stroomaansluiting.

Helaas heeft mijn nieuwe computer/voeding geen dc 12v aansluiting.. Hoe kan ik dit oplossen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je foto's? Ik kan dit écht niet volgen..

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Exorcist schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:36:
Heb je foto's? Ik kan dit écht niet volgen..
Er zat waarschijnlijk in zijn oude pc een aansluiting voor de adapter van zijn pc, zat op mijn oude ook, een ronde (en blijkbaar 12v)

Misschien zijn er ergens adapters te koop. Maar ik denk dat je dan met een nieuw speakersetje goedkoper/beter uit bent.

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, op mijn oude computer kregen de speakers stroom via een aansluiting uit de pc. Bij die aansluiting stond dc 12v. Mijn nieuwe pc heeft dat niet en vandaar dat ik nu geen stroom voor de speakers heb.

Een nieuwe set speakers lijkt mij duurder dan alleen een adapter? Adapters zullen toch niet meer dan 10 euro kosten?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een universele adapter is dan toch iets dat je zoekt?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Daar lijkt het inderdaad wel op, moet genoeg te vinden zijn @ google.

Last.fm | Code Talks

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:45:

Een nieuwe set speakers lijkt mij duurder dan alleen een adapter? Adapters zullen toch niet meer dan 10 euro kosten?
Duurder, ja. Maar qua geluidskwaliteit zal een speakerset van 30 euro al een hoop verschil geven.
(Ik spreek hier uit ervaring.)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Pagina: 1