Tegenwoordig koopt de gewone bevolking alleen nog laptops. Laptops kan je overal naartoe meenemen, savonds nog wat in bed, in de zomer nog wat op het terras in je tuin zitten en samenvattingen maken voor je herexamens, presentatie op school? geen probleem want je hebt een laptop. Zit je over je datalimiet (voor de belgen) geen probleem, je verplaatst de laptop naar een plekje waar je nog net via de onbeveiligde router van de buren op hun internet kan enzovoort.
Niemand zal ontkennen dat er heel wat voordelen zijn aan een laptop, toch hebben computers zoveel meer te bieden qua prestaties.
Nu zit het zo dat ik na mijn vakantiejob in de zomer een computer ga aankopen.. of een laptop.
Mijn vorige computer is lange tijd geleden al gecrasht en deze laptop die nu al 4 jaar oud is begint het ook een beetje te begeven.
Persoonlijk heb ik veel meer aan een pc, maar voor school heb ik veel meer een laptop nodig. Uiteindelijk ga ik wel 1 van de 2 moeten kiezen maar ik heb toch een belangrijke vraag.
Hoever loopt de performance achter van een high end laptop tov een high end pc.
Neem nu dat een pc gerate staat op 100%
In welke mate kan een laptop dan mee met de prestaties van een pc ook uitgedrukt in procent.
Bevoorbeeld: een laptop haalt maar 10% van de prestaties die een even dure computer neerzet.
Dit zal wrs niet kloppen dus dat is dan ook meteen mijn vraag hier.
Niemand zal ontkennen dat er heel wat voordelen zijn aan een laptop, toch hebben computers zoveel meer te bieden qua prestaties.
Nu zit het zo dat ik na mijn vakantiejob in de zomer een computer ga aankopen.. of een laptop.
Mijn vorige computer is lange tijd geleden al gecrasht en deze laptop die nu al 4 jaar oud is begint het ook een beetje te begeven.
Persoonlijk heb ik veel meer aan een pc, maar voor school heb ik veel meer een laptop nodig. Uiteindelijk ga ik wel 1 van de 2 moeten kiezen maar ik heb toch een belangrijke vraag.
Hoever loopt de performance achter van een high end laptop tov een high end pc.
Neem nu dat een pc gerate staat op 100%
In welke mate kan een laptop dan mee met de prestaties van een pc ook uitgedrukt in procent.
Bevoorbeeld: een laptop haalt maar 10% van de prestaties die een even dure computer neerzet.
Dit zal wrs niet kloppen dus dat is dan ook meteen mijn vraag hier.