Hallo,
Ook ik dacht goed af te zijn bij de overstap van KPN IPB naar XS4all. Ik heb mij keurig aangemeld en wilde ook gebruik maken van de overstapservice. Service is inderdaad het goede woord

. Het volgende is mij overkomen:
Binnen 10 dagen werd ik door KPN afgesloten van bellen (21 april). Volgens xs4all was dit te snel. Ik werd doorverwezen naar de helpdesk van KPN die mij natuurlijk weer verwees naar xs4all. Kortom niemand wilde met me praten en mij helpen

.
Vervolgens begon xs4all brieven te sturen dat ze de verbinding over zouden nemen en per 25 april is de xs4all verbinding actief. Of ik dan ook even het modem zou willen installeren. Modem, ik heb geen modem??!!. Na enig bellen het antwoord, alles komt goed even geduld. Het modem komt. Wanneer????
Een week later nog geen modem. Helpdesk meld elke keer als ik opbel de dingen die ik al weet nml: ik heb geen modem en moet geduld hebben. Bovendien waar maak ik mij druk om internet werkt toch gewoon nog. Dit is ook enige garantie die ze geven: via de experiabox van KPN zal internet gewoon blijven werken op de KPN instellingen.
Alleen je kan er niet mee bellen

. Vervolgens aangegeven dat ik mijn telefoonnr wil porteren. Dat was geen probleem de helpdesk hielp mij daar wel mee

en ik kreeg weer een stapel brieven met aankondigingen dat ik kon gaan bellen vanaf vandaag 11 mei. Vandaag zou volgens de laatste brief de verbinding even verbroken worden en daarna zou het weer werken. Maar ik heb geen modem..... dus ik kan niet bellen.
Weer gebeld met de helpdesk. Ja het klopt u moet geduld hebben het komt goed want er blijken leveringsproblemen te zijn met het modem. Wanneer komt het modem dan??? .....
Mijn conclusies:
de ene helft van xs4all regelt de overstap, de andere helft is niet instaat om het modem erbij te leveren en praten met elkaar doen ze niet. xs4all geloofd in fabeltjes, want alles komt goed echter wanneer??? de helpdesk bestaat grotendeels uit mensen die je na praten zonder info te geven en bij aandringen desnoods de verbinding verbreken
Ik heb een klacht ingediend. Reactie na 1 week: sorry, maar alles komt goed. Wanneer??
Ik kan nu dus geen kant op. Ik zou weleens een mens willen spreken met begrip en die iets kan doen, echter die zijn waarschijnlijk bij xs4all niet meer te vinden.
Als iemand van xs4all dit leest stuur mij dan een mail en bel mij eens. Ik ben klant en ik heb er recht op oms als klant behandelt te worden
groan1234