Ik heb laatste een probleem gehad met mijn display van men touch plus.. Er zat een kras op en het display bleef constant kure vertonen (links aanraken rechts gaat het menu open) ook na opnieuw uitlijnen kwam het terug. Ik heb toen WM6.1 geinstalleerd op de telefoon,, dit verliep goed echter bleven berichten etc, binnen komen op nr ipv naam en ook telefoontjes op nr ipv naam die in contactlijst stonden.
Nu dacht ik met SPB een backup terug te zetten van mijn oude versie destijds.. Dit is echter mislukt, mijn telefoon heeft nu nog steeds 6.1 maar oude inlog scherm wel,, alleen het wachtwoord wat ik invoer werkt niet.. Het inlog scherm voor de telefoon zeg maar.
Ik heb al een hard reset uitgevoerd maar dan kom ik niet eens bij uitlijnen etc, gewoon rechtstreeks op inlog scherm..
Hoe kan ik dit oplossen, iemand een idee?
Nu dacht ik met SPB een backup terug te zetten van mijn oude versie destijds.. Dit is echter mislukt, mijn telefoon heeft nu nog steeds 6.1 maar oude inlog scherm wel,, alleen het wachtwoord wat ik invoer werkt niet.. Het inlog scherm voor de telefoon zeg maar.
Ik heb al een hard reset uitgevoerd maar dan kom ik niet eens bij uitlijnen etc, gewoon rechtstreeks op inlog scherm..
Hoe kan ik dit oplossen, iemand een idee?