[Win 7 x64] Toetsenbord niet 100% & 2 default audio devices

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holograph
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-11-2015
Hallo!

Ik heb 2 vragen, laat ik beginnen met mijn vraag het toetsenbord:

Ik heb al best lang een toetsenbord, en daar zitten short-cuts op (zoals rekenmachine openen, verschillende shortcuts voor Windows Media Player etc.) Toen ik zag dat al mijn USB-poorten vol zaten besloot ik om een USB splitter (zo'n ding waarmee je meer USB dingen op kunt aansluiten) te kopen. Toen had ik mijn toetsenbord daarin gedaan. Het toetsenbord werkte goed, alleen de short-cuts niet meer. Dus ik stopte mijn toetsenbord weer in een "normale" USB-poort, die niet is aangesloten op een USB-splitter. Maar de shortcuts werkte nog steeds niet. Nu is mijn vraag, hoe krijg ik mijn shortcuts werkend (ik vind ze nl. nogal handig)(toetsenbord is van PCGEAR)?

Ik heb ook nog een vraag over 2 default audio devices. Ik heb 2 geluids "instalaties" (1 koptelefoon en 1 speakerset). Alleen als ik van de koptelefoon naar de speakers wil wisselen, moet ik eerst de speakers als default device zetten, anders werken ze niet. En als ik dan weer mijn koptelefoon wil gebruiken, moet ik hetzelfde doen. Dit is nogal irritant helemaal als je een spel aan t spelen bent.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze 2 vragen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die functie toetsen zal je hoogstwaarschijnlijk drivers moeten installeren als het nu niet werkt. Bij mijn Logitech toetsenbord werkten ze wel gelijk, alleen kon ik geen andere bestemming kiezen. Nu ik drivers heb geinstalleerd werkt het weer helemaal naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holograph
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-11-2015
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 08:46:
Voor die functie toetsen zal je hoogstwaarschijnlijk drivers moeten installeren als het nu niet werkt. Bij mijn Logitech toetsenbord werkten ze wel gelijk, alleen kon ik geen andere bestemming kiezen. Nu ik drivers heb geinstalleerd werkt het weer helemaal naar behoren.
Het probleem is dat er geen website van PC-GEAR is. En de sneltoetsen werkte eerst wel goed, maar toen ik ze van USB-poort verwisselde niet meer