Best Buy Guide Mei 2009

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:47

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Het linkje naar de energiezuinige thuis server verwijst naar de 3d workstation.

Ik bedoel dan het linkje in het overzicht in de inleiding. De inhoudsopgave is wel goed.

[ Voor 37% gewijzigd door Vae Victus op 01-05-2009 13:42 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
In het budgetsysteem:
er maar 3454MN van de 4096MB voor het systeem beschikbaar is.
In elk geval MB, daarnaast is dit wel heel erg achter de komma werken....

Ander klein puntje:
Er is vergeten (daar voel ik me mede schuldig om :o ) om het geheugen van de htpc weer naar 4 gig te verhogen. Voor de verhouding met het budget-systeem is het misschien handig om er even 4 gig van te maken. Budget is het probleem niet.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nog een ander: alinea's die net lang zijn, zodat er net een woordje onder het begeleidende plaatje valt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KJczWYjQKYN8oVroLpqADMEg/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CvWulykF16Pfl9b2bjTheWlZ/full.png

Ik vind het niet prettig lezen. Het gebeurd nog een derde keer op dezelfde pagina en ook nog een keer bij de htpc.

(Ubuntu + firefox, geen idee hoe het eruit ziet onder windows.)

Dan nog wat taalkundig geneuzel:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009
Na het lezen van reviews bleek echter dat concurrent AMD met de ATI FireGL V7700 een betere kaart in handen heeft.
'Echter' invoegen om de tegenstelling beter duidelijk te maken.

En: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009
Ook voor htpc-doeleinden is dit moederbord geschikt dankzij de hardwarematige decoding en de mogelijkheid beeld en geluid via dvi of, middels een verloop-plug, over hdmi, uit te sturen.
Komma twee plaatsen naar voren, want daar eindigt de bijzin.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Linkje naar het alternatief voor de spinpoint hdd van de thuis-server werkt niet.
Moet m.i. pricewatch: Transcend IDE Flash Module TS2GDOM40V 2GB zijn.

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 23:18
Ja, ik heb er ook nog eentje:
Na de Notebook Best Buy Guide en de Upgrade Guide is het weer tijd voor de traditionele Beste Buy Guide. Deze mei/juni-editie biedt de consument weer twee maanden lang hulp ...
tweemaal "weer" in twee opeenvolgende zinnen ... iemand is hier een beetje lui geweest :).

als alternatief misschien iets als dit:
Na de Notebook Best Buy Guide en de Upgrade Guide is het opnieuwtijd voor de traditionele Beste Buy Guide. Deze mei/juni-editie biedt de consument weer twee maanden lang hulp ...
edit1: btw, is er iemand ziek van het redactie-team, dat er zoveel foutjes ingeslopen zijn? (rekening houdend met de andere reacties)

edit2: als het goed is, mag het ook gezegd worden:
Tel daarbij op dat op het moment van schrijven dit de goedkoopste 1TB schijf in de Pricewatch is, en de nominatie is verdiend.
goed gevonden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door wibra op 01-05-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 15:04
een voor spelletjes belangrijke lage reactietijd van 5ms
Deze zin loopt niet helemaal lekker (monitor basissysteem)
zoals zijn naam al doet vermoede
Moet toch vermoeden zijn (voeding budgetsysteem)?
De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden door de
bovenstaande configuratie via deze link in je pricewatch winkelmand te plaatsen. De bestaande inhoud van je winkelmand wordt hierbij overschreven.
Tusse de & bovenstaande staat een overbodige enter (htpc)
niet geschikt.Voor
spatie vergeten (inleiding thuisserver)

[ Voor 6% gewijzigd door hostname op 01-05-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
De link naar de page over de energiezuinige server op reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 wijst naar http://tweakers.net/1226/6 , waar dit reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 moet zijn. :P

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:47

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
RTFFP
Lees de eerste post eens!

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik wilde dit eigenlijk ook al doorgeven, toen zag ik dat er al wel wat was gepost. In de TS zeg je dat de link naar de 3D Workstation verwijst. Dit is bij mij niet het geval, ik krijg een 404 error voor de kiezen.
Vandaar dat Faro er nog maar een post tegenaan gooide denk ik, voor het geval er al wat was verbeterd maar verkeerd verbeterd.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:35
weet niet of dit het goeie topic is hiervoor, maar de linkjes in de html van het tabelletje op de eerste pagina kloppen niet. Als je erop klikt werken ze wel (javascript to the rescue neem ik aan), maar als je bijvoorbeeld rechtsklik->openen in nieuw tabblad doet krijg je een 404.

pardon, was al gemeld

[ Voor 5% gewijzigd door xilent_xage op 02-05-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splorky
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 07:33
en heel klein foutje

bij de 3dworkstation > moederbord
"Om alle 1366 pinnen van de Intel Core i7 in een socket te kunnen plaatsen ...."
.. de i7 heeft geen pinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dirk schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:42:
Nog een ander: alinea's die net lang zijn, zodat er net een woordje onder het begeleidende plaatje valt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het niet prettig lezen. Het gebeurd nog een derde keer op dezelfde pagina en ook nog een keer bij de htpc.

(Ubuntu + firefox, geen idee hoe het eruit ziet onder windows.)
Mea culpa. Helaas blijkt dit niet uit de tool die we gebruiken om de tekst te schrijven. Sterker nog, zelfs al ik de tekst al ingediend heb, kan ik niet zien hoe het uiteindelijke artikel eruit ziet. Heb dit ook al met de redactie opgenomen, maar is wellicht ook een goede voor de devs.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Zo, meeste zaken van het weekend al verwerkt maar nu ook nog wat kleine dingetjes gladgestreken. Verdere opmerkingen zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/158588phpcfUdUS.jpg

Dat kleine plaatje is van de Coolermaster 334, niet van de 331.

Ik heb zojuist bij die productpagina een goede afbeeldinge doorgegeven :)
Pagina: 1