Toon posts:

Hier de Hercules versie van de GeForce3 (NV20)!!!

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Eye candy:)
Afbeeldingslocatie: http://europe.hercules.com/products/3dp3/images/3DPIIIdiag.jpg

Verwijderd

:9 maar ik ga toch lekker een Radeon2 van 800 piek halen :P

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Nice zit al een blue orb op. Scheelt weer in de kosten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 08:52 schreef HitmanWVU het volgende:
Nice zit al een blue orb op. Scheelt weer in de kosten
Ja zeker!!! Dat Ruleerd indeed!!! Maar als je goed kijkt is deze orb is toch een ietsje kleiner dan de Thermaltake Blue Orb, dat ken je best goed zien, de vinnen van het coolelement zijn korter. Maar ik denk dat hij even goed cooled als een Blue orb, de Proppeller is weer iets groter dan die van de Thermaltake Blue orb, dus hier door blijf de temp van de GPU het zelfde. De RPM van de Blue Orb is 4600 toeren maar de RPM van de Hercules Orb is een goeie 5500 toeren, dus de verschillen zijn er eigenlijk klein.

1 voordeel het kost je geen PCI slot meer, wegens die Hercules Orb.

Deze kaart ga ik lekker in mijn TBird Tjompen!!!LOL :)

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

is dat niet die aangepast blue orb? ( wat ik bedoel te zeggen is, is die niet gemaakt door thermaltake? )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 14:10 schreef itsgreen het volgende:
is dat niet die aangepast blue orb? ( wat ik bedoel te zeggen is, is die niet gemaakt door thermaltake? )
O das waar ja , maar dat ik een Hercules sticker op zag zitten, noemde ik het perongelijk de Hercules Orb, maar hij is uiteraad van Thermaltake

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Hercules heeft iig de prijs voor het beste uiterlijk gewonnen, wat ziet dit ding er lekker uit:9.
Hij gaat ongeveer 1499 kosten, lagere prijzen zijn mogelijk, dit kan de mijne wel eens worden.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Hmz kijk ff goed naar de radeon II als ie uitkomt. Sorry maar om blind op dde gf3 af te rennen? no tnx. Kijk eens naar de gigantische marketing erachter. We worden DOOD gegooid met nieuwe features -> die eerst ondersteund moeten worden, en dus voorlopig even practisch zijn als T&L in 1999 Iemand iets gehoord over Snelheid? NEE, inderdaad. Eerste benchmarks wijzen uit dat een GF2 Ultra amper, en ik herhaal, AMPER langzamer is.

• mbvisiontt
  • Laatst online: 04-07 05:11
Iemand iets gehoord over Snelheid? NEE, inderdaad. Eerste benchmarks wijzen uit dat een GF2 Ultra amper, en ik herhaal, AMPER langzamer is.
Nou, als je anti-aliasing wilt gebruiken merk je de snelheid van dit beestje wel hoor... Daar streeft ie de gf2 ultra duidelijk voorbij... :9~

.... Ik weet het ook niet

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Die benchmarks, zijn waarschijnlijk waardeloos omdat ze met de 10.50 drivers gedaan zijn en die Italiaanse site heeft met 10.30 getest, de drivers die de lightspeed architectuur goed ondersteunen zijn er nog niet.
Daarom zijn er nog geen (officiele)benchmarks gedaan, we hebben nog niets gezien volgens insiders:)

Niet op voorraad.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:57
Nou, ik denk dat ik toch voor zo'n kaartje ga hoor! Wie weet wanneer die Radeon2 ooit uit komt en of het uberhaupt iets is. Eerst zien en dan geloven!

De radeon1 heeft m'n hart i.i.g. niet kunnen winnen, en ik ben blij dat ik voor m'n Asus V7700 ben gegaan. Meeste games draaien toch net iets soepeler op dit kaartje, en de beeldkwaliteit vind ik gewoon goed. Ik weet ook niet waar al die wilde verhalen vandaan komen dat GF2 kaarten een slechte 2D-kwaliteit hebben. Misschien dat die low-budget merken zoals powercolor slechtere filters plaatsen op hun kaartje? Mijn ASUS geeft echter een onberispelijke beeldkwaliteit.....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
"The most powerful, most fully featured"

Ze zeggen er aleen niet bij "The most expensive">:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02
idd, nvidia had trouwens ook aangegeven dat ze liever geen becnhmarks willen vanwege het feit dat er geen geschikte drivers zijn waardoor de goede prestaties niet gezien kunnen worden.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
Op woensdag 28 februari 2001 23:27 schreef Kaap het volgende:
idd, nvidia had trouwens ook aangegeven dat ze liever geen becnhmarks willen vanwege het feit dat er geen geschikte drivers zijn waardoor de goede prestaties niet gezien kunnen worden.
en dan zetten ze dit op de site:
"GeForce3: the benchmark processor for new API and game enhancements"

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

De GF3 ruhlt echt zwaar. Ik heb nu een paar screenshots gezien, echt wel heftig.

Ik denk dat ik in ieder geval nog even wacht tot ie wat goedkoper is. Mijn GF2MX doet het ook nog steeds perfect dus...

Maar hij is wel echt goed.

Verwijderd

Uhm, zijn er geen goede drivers voor, OF zie je gewoon amper verschil in performance met spellen die bep. features van de GF3 niet ondersteunen? Beetje kritisch blijven.
Die plaatjes zien er idd erg mooi uit, en die video van Doom3 was idd fantastisch mooi.
Maar ja, die is er voorlopig ook niet. Stel je even voor dat je terug gaat naar het quake2 tijdperk, en dan ff een paar shots van Giants te zien krijgt, nou dan schiet je ook hard uit je panty!
Pagina: 1