PC assembleren in de zon

Pagina: 1
Acties:

• Nemesish3d
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2023
Kun je dit doen zonder problemen? Met de huidige zonnewarmte vandaag lijkt mij dat je componenten niet te warm raken (en hoe erg is dit als ze uitstaan?). Wil vandaag m'n pc dus assembleren, maar in de zon zou dat wel heel chill zijn (H) Kon er helaas niets over vinden...

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:11
Ja hoor dat kan prima. Hoe warm denk je dat de onderdelen worden als ze actief zijn?

Let wel op dat je een goede ondergrond hebt, zodat je geen onderdelen in het gras laat vallen (schroefjes oid), en je je kast etc niet beschadigd

[ Voor 47% gewijzigd door asfaloth_arwen op 01-05-2009 11:21 ]

Specs

Verwijderd

Ik zou het moederbord niet te lang in de volle zon laten liggen. Misschien trekt ie krom. Verder lijkt het me geen probleem.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
zo warm is het ook weer niet 8)

Als het buiten nu 30 graden is en in de hete zon nog warmer: oke... maar met 20 graden valt het allemaal wel mee.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:20:
Ik zou het moederbord niet te lang in de volle zon laten liggen. Misschien trekt ie krom. Verder lijkt het me geen probleem.
De warmte in een kast kan best makkelijk boven de temperatuur van buiten uitkomen, zo warm is het nu ook weer niet buiten :P

(CPU tikt 50 graden aan, dat met een 0,5cm van het moederbord zal meer warmte produceren dan in een zonnetje en net 20 graden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nemesish3d
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2023
okay top dan ga ik zo lekker naar buiten _/-\o_ Maar ik begrijp dus dat je het hoogzomer met temperaturen rond de 30 graden beter niet kan doen? (omdat de zon op je elektrische delen die onderdelen natuurlijk veel meer doet opwarmen dan 30 graden)
Pagina: 1