Snelle betaalde proxy in EU*

Pagina: 1
Acties:

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03 22:39
Gegroet,

ik ben op zoek naar een snelle Nederlandse proxyserver, waardoor het vanuit de VS lijkt of ik op een Nederlandse IP surf. Dit ivm online poker.

Heeft iemand hier een aanrader? Ervoor moeten betalen is absoluut niet erg zolang ik maar geen snelheidsverlies heb met mijn USA-connectie en de proxy/connectie 3 maanden blijft bestaan.

Ivo

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
en wat vertelt google en zo je al ?

en waarom zou je dit willen? om enkele (toekomstige) wetten te omzeilen of wat ?
(of je van thuis/werk uit niet meer mag pokeren aka verbinding maken naar die poker-site's?)

trouwens de meeste proxy's gebruiken een 'X-Forward' of 'X-forward for'-header om alsnog door te geven dat niet zij maar hun proxyclient de data doorstuurt en er dus verantwoordelijk voor is.
heb je een goed beveiligde pokersite wordt ook daarop gecontroleerd.

maar succes met je zoektoch via google en GoT-search ;)

en huur anders even een vps in een nederlands datacenter voor een maand of 3, zwier er een proxyprogramma op, beveilig het zodat het geen open proxy is voor iedereen, en voila je hebt je eigen proxy van waar naar waar je ook wilt.
enige minpuntje misschien: de server is natuurlijk nog steeds traceerbaar naar jou (als huurder van die vps)indien die de bron van problemen lijkt te zijn voor die pokersite. (of is dat niet de reden waarom je die proxy wilt ?)

[ Voor 30% gewijzigd door soulrider op 01-05-2009 03:42 ]

• Omemanti
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01 22:34
Waarom je het zou doen,,

Ik heb van horen zeggen dat sommige sites mensen uit Europa wereb omdat die al het makkelijke geld wegkapen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mits je geen extra software moet installeren wellicht werkt zoeiets ook wel (is zweeds maar gratis)

http://os.icloud.com/

anders zoiets http://www.google.com/sea...virtual+server+site%3A.nl

(als de proxys toch een us ip geven)

waarom nederlands ?

[ Voor 40% gewijzigd door Fish op 01-05-2009 15:17 ]

Iperf

Verwijderd

Als het per se NL moet zijn heb ik geen idee, maar ik gebruik al tijden een Zweedse, Relakks. Als SE ook goed is, kun je die proberen. Ik heb er op 100Mbit maar een paar procent (gem. 1.5, nooit >3) verlies mee.

• lvanhoe
Feitelijk is de reden waarom vrij simpel. Ik ben professioneel pokerspeler en ga 3 maanden in Las Vegas wonen. Echter, sommige pokersites waar ik vaak op speel staan het niet toe dat er Amerikaanse IP-adressen inloggen op hun netwerk ivm een wet van een paar jaar terug (die inmiddels alweer bijna wordt gewijzigd onder Obama).

Omdat ik gewoon een Nederlander op vakantie ben omzeil ik die beperkingen graag, pokersites geven aan er geen problemen mee te hebben maar er 'ook niks van te willen weten', vandaar dus.

Volgens mij mag het inderdaad ook wel een Zweedse zijn.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Huur een uebergoedkope VPS bij een of andere toko (transip, pcextreme) en prop er een tinyproxy in.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Kan je anders niet via een (school) VPN verbinding maken? Dat is wat ik zelf altijd gebruik. Is ook nog veiliger omdat je ISP in Amerika niet kan zien wat er door de VPN heen gaat...

• lvanhoe
KC_Kaas schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 01:23:
Kan je anders niet via een (school) VPN verbinding maken? Dat is wat ik zelf altijd gebruik. Is ook nog veiliger omdat je ISP in Amerika niet kan zien wat er door de VPN heen gaat...
Heb je hier misschien wat meer info/leesmateriaal over? Dan ga ik me hier n's in verdiepen.

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
google -> VPN ;)

In't kort:
Met VPN maak je via een beveiligde tunnel verbinding met een netwerk. Het wordt bijvoorbeeld door bedrijven gebruikt om werknemers die extern werken verbinding te laten maken met het bedrijfnetwerk. Door VPN kunnen ze dan bij de bestanden of printers op de server die niet benaderbaar zijn vanaf buiten.

Wanneer ik een VPN verbinding opzet gaat al mijn verkeer (kan je instellen) langs mijn VPN server en door een versleutelde verbinding naar mijn laptop.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom niet hier een heel simpel (atom is gewoon overkill :+) Linux doosje bij een kennis neerzetten en een ssh tunneltje?

Simpel, kost geen drol, snel en foolproof.

[ Voor 15% gewijzigd door Boudewijn op 02-05-2009 01:44 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 12:14
Boudewijn schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 01:40:
Waarom niet hier een heel simpel (atom is gewoon overkill :+) Linux doosje bij een kennis neerzetten en een ssh tunneltje?

Simpel, kost geen drol, snel en foolproof.
Je hebt de kosten van een PC, en de internetverbinding is nu niet wat ik noem snel. Een VPS achtig iets is veel geschikter, en als het voor 3 maand is, ook vele malen goedkoper.

LinkedIn
BlackIntel

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Uhh een VPS is veel goedkoper? Dan is het vast geen snelle qua reactietijden ;).
Verder: Wie beheert die vps?

Sowieso heb je voor wat hij wil geen extreem dikke 100mbit pijp nodig, en hij heeft vast wel iemand in de kennissen kring met een linux doosje ;).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of gewoon thuis een router neerleggen met tunnel faciliteiten

draytek bijvoorbeeld

Iperf

Verwijderd

Sorry hoor, maar waarom zo moeilijk doen? Dat Relakks gebeuren kost 5 euro per maand en je bent van alle moeilijkheden af. Daarvoor ga je toch niet moeilijk doen met 24/7 draaiende apparaten bij kennisjes neerzetten?

Tweaken okee, maar weet wanneer je moet stoppen ;)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Een hackable proxy opzetten is ook 'geen gedoe'?

Dit is veel makkelijker op te zetten dan een VPS.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02
http://www.e-tunnels.com (maar er zijn plenty andere prima VPN providers)

Afhankelijk van welk abonnement je kiest kun jelf kiezen (en switchen) uit een selectie van VPN servers op verschillende lokaties.

Toen ik een paar maanden geleden een maand 'P2P Pro' abonnement afsloot ging ik via een IP van Leaseweb in Nederland het net op. Custom OpenVPN client wordt kant-en-klaar meegeleverd.

[ Voor 23% gewijzigd door Kokkers op 03-05-2009 15:24 ]

• lvanhoe
Kokkers schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:22:
http://www.e-tunnels.com (maar er zijn plenty andere prima VPN providers)

Afhankelijk van welk abonnement je kiest kun jelf kiezen (en switchen) uit een selectie van VPN servers op verschillende lokaties.

Toen ik een paar maanden geleden een maand 'P2P Pro' abonnement afsloot ging ik via een IP van Leaseweb in Nederland het net op. Custom OpenVPN client wordt kant-en-klaar meegeleverd.
Even bumpje: ik zit nu in Amerika en heb een Nederlandse IP via e-tunnels. Werkt perfecft, echt een aanrader! Bedankt voor jullie hulp,
Pagina: 1