Ik ben bezig met het ontwikkelen van een eigen CMS op basis van fckeditor helaas heb ik een praktisch probleem. Ik wil er voor zorgen dat ingevoerde php in de editor (in de codeview) kan worden uitgevoerd op de website op de goede plek. Dit werkt ook. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de php verdwijnt en veranderd in html zodra ik de pagina opnieuw probeer in te laden. De php code komt dan terug in uitgevoerde vorm.
De complete content wordt uit de database gevist en in een textfield gezet die vervolgens wordt overgenomen door fckeditor. ik heb al geprobeerd te kijken hoe de database-output er in de variabele uitzien door deze te echo'en. Dit resulteerde in een keurig niet uitgevoerde php string. Maar fck voert het wel uit?
Hoe los ik dit op?
De complete content wordt uit de database gevist en in een textfield gezet die vervolgens wordt overgenomen door fckeditor. ik heb al geprobeerd te kijken hoe de database-output er in de variabele uitzien door deze te echo'en. Dit resulteerde in een keurig niet uitgevoerde php string. Maar fck voert het wel uit?
Hoe los ik dit op?