Toon posts:

Laptop kopen: Alienware/Dell/Vaio ?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Sony Vaio TX3XP (zo'n klein ding van 11") waar ik altijd heel tevreden mee ben geweest, maar nu ik hem wat meer begin te gebruiken voor dingen die ik normaal met mn desktop doe (intensief database programma, multitasking, ...), begin het mij te irriteren dat hij niet kan volgen.

Ga dus terug een grotere laptop kopen 13-15inch met budget van ~1000€.

1) Alienware Area-51 m15x
2) Dell XPS M1530
3) Sony Vaio (dunno welke serie ik het beste kies? ze lijken allemaal zo op elkaar qua specs)

Kunnen jullie mij raad geven?
Gamen doe ik niet maar wil wel goed gerief dat veel tegelijk aankan.

Thanks!
PS. kom niet af met acer/toshiba/hp/fujitsu gedoe want dat zegt me niets

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Helaas zijn dit soort topics niet toegestaan. Zie hier:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Op Notebookreview kun je wel terecht voor aankoop adviezen:
http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=16

[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 30-04-2009 22:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses :) eerste post

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

No worries :) Als je op notebookreview de faq invult zul je waarschijnlijk aardig wat adviezen krijgen.

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:42
Ga niet voor een dell xps M1530!!! Zij hebben een Geforce 8600 chip, zij gaan gemakkelijk kapot. Neem dan een studio xps 13, zeer degelijk materiaal, voor een degelijke prijs.
Sony vaio's moet je kijken welke schermgrootte je wil hebben. Ik zou niet gaan voor een alienware, te duur voor wat je krijgt en te zwaar om portable te zijn.
MAAR vooral: Doe Eens Wat Moeite! Hier op Got verwachten we dat je moeite doet voordat je een topic start, kijk ook eens naar de notebook best buy guides! NBBG
offtopic:
edit: spuit11

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

En bedankt Philflow, alsof wij geen persoonlijk advies geven op GoT in de centrale topics :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.