Toon posts:

(nieuwe) PC maken!

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

eerst en vooral dit: ben hier nieuw op het forum.

dan mijn vraagje: ik zouw graag een nieuwe pc (upgrade) maken maar mijn budget is dan ook laag (300 €).
Nu zou ik aan julie hulp willen vragen. Ik heb nog een redelijk goede hdd dus dat moet ikal niet nieuw kopen :) een cd/dvd writer + lezer heb ik ook en mijn voeding is 350 watt.
ik ken niet echt veel in de pc wereld dus darom kom ik ook naar hier.
als je nog wat maar info wilt zeg je het maar.

grtjs Yora

Verwijderd

Welkom op GoT. :w

Je zit hier verkeerd je moet in CSL zijn. ;)
[UG] Upgrade Guide topicoverzicht

Topic verplaatsing kun je aanvragen met het handje linksboven. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2009 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh, kan je dat ff verplaatsen dan, ben hier nieuw en heb het nog niet ondervonden hoe :p

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:51
Beste Yora,

Allereerst welkom hier op GoT, ik raad je toch aan om eens te kijken in de Best Buy Guides die hier elke maand voorbij komen met actuele adviezen over welke hardware nu het meest geschikt is voor welk budget.

Als tweede zou ik ook eens beginnen met het doornemen van het algemene beleid, toch wel een beetje een must-read voor dat je uberhaupt begint met het posten van topics.

Hier op tweakers zijn we niet te beroerd om iemand te helpen maar wordt wel verwacht dat je enige inzet toond alvorens je je op het forum beroept. Dit komt het topic alleen maar ten goede en maakt de kans dat je topic gesloten wordt toch aanzienlijk kleiner.

Succes en veel plezier op GoT

EDIT: topics verplaatsen kunnen alleen de moderators op dit forum

[ Voor 6% gewijzigd door loewie1984 op 30-04-2009 18:20 ]

discogs

Verwijderd

Topicstarter
Dankje zal ik zeker eens doen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welkom op GoT.
Begin inderdaad eens de BBGs en UGs door te nemen die hier al zijn aangehaald. Welke hardware je moet kopen is iets dat je zelf uit moet zoeken voor je eigen situatie, maar met de BBGs wordt je een heel eind op weg geholpen.

Verder is het wel makkelijk om De werking van de forumsoftware in het kort even door te nemen over hoe GoT in elkaar steekt :)

In elk geval gaat dit topic op slot omdat een pc samenstellen iets is dat een tweaker met behulp van de BBGs toch wel zelf moet kunnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.