Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik ben al meer dan een maand empire:total war aan het spelen. In het begin geen enkel probleem.
De laatste tijd echter crasht het speel geregeld. Nochtans bezit ik de laatste update en patch voor het spel en nog geen verbetering.
Ik heb zelfs mijn graphics enzo naar High gebracht ipv Ultra maar zelfs hier geen verbetering.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Of dit is het gewone doen van het spel?

Systeemspecs:
Intel Core2 duo E8500 3.16GHz 6MB Boxed
2x Kingston 2 GB 1066 MHz DDR2
Sapphire ATI HD4870 512MB
OS Vista Ultimate 64bit
Zalman ZM600-HP Heatpiped cooled 600W PSU

greetz

Afgesplitst van Empire Total War.

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 30-04-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Dat is helaas normaal bij dit spel. Kijk maar eens hier: http://www.totalwarforums.com/
Ik heb dit spel ook en het is gewoon in en in slecht. Het spel is op zich erg leuk, maar zo verschrikkelijk buggy dat het onspeelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

KarlMarX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:45:
Dat is helaas normaal bij dit spel. Kijk maar eens hier: http://www.totalwarforums.com/
Ik heb dit spel ook en het is gewoon in en in slecht. Het spel is op zich erg leuk, maar zo verschrikkelijk buggy dat het onspeelbaar is.
De 1.2 patch lost anders een boel crash problemen op als ik de changelog zo zie op de link die jij gaf. En nog steeds veel crashes met het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ja, helaas wel.

Er zijn wel zaken opgelost, maar niet mijn crashes to desktop end at zijn toch wel de ergste fouten. Dit komt dus bij mij en vele anderen nog steeds voor. Het lijkt hardware onafhankelijk. Het spel is gewoon extreem slecht geschreven. Ik heb zoiets nog nooit eerder met een spel meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de chrashes gebeuren vaak tegen het einde van het spel. Als ik de halve wereld onder mijn vlag heb dan gaat het spel steeds trager en crashed het. Ik heb het nu ook op mijn notebook gezet waar de crashes minder frequent zijn maar nog steds hetzelfde probleem. Wat frustrerend is, is dat mijn save file hierdoor ook corrupt is en ik deze niet meer kan opnieuw opstarten waardoor ik steeds helemaal opnieuw kan beginnen.

Op mijn desktop speelt ook de slechte compatibiliteit van de laatste ATI graphics driver update en vista waardoor mijn systeem ook wel eens durft crashen.

Ik hoop dat voor beide het probleem snel is opgelost en er nog een patch komt voor ETW.