Hallo,
Ik heb sinds 1 maand deze setup:
MSI Neo2 FR-2
Intel E8400 (draait stock)
2x2GB OCZ Reaper PC8500
Sapphire HD4850 512MB
Samsung F1 640GB
Cooler Master M520 , 520 watt
Ik heb echter een paar problemen.
1: PC start soms niet op, lijkt niet voorbij POST te komen echter zijn geen piepjes te horen. Beeld blijft ook zwart. CMOS clear helpt wel , maar heletijd handmatig je cmos te moeten verschonen is heel irritant.
2. Ik heb de PC opnieuw geinstalleerd met Windows vista x86 , als ik een programma wil installeren krijg ik deze errors:

Dit heb ik met alles wat ik probeer te installeren. De programma's worden wel geinstalleerd op andere computers. Hierdoor kan ik bijv ook geen chipsetdrivers oid installeren!
Wat ik heb geprobeerd :
- BIOS settings nakijken , ook met ''fail-safe'' settings
- Kijken of alle kabels goed erin zaten en alles opnieuw erin / eruitgeplugd
- Geheugen voltage handmatig ingesteld op 2.2v
- Opstarten met een geheugen stick , ook verschillende slots geprobeerd
- Windows opnieuw installeren
- Opstarten zonder DVD-rom drive op het moeder aangesloten
Help wat zou ik nog kunnen doen?
BIOS update werkt niet met de MSI tools omdat ik geen .exe's kan launchen , de USB flash tool van hun werkt ook niet.
Ik heb sinds 1 maand deze setup:
MSI Neo2 FR-2
Intel E8400 (draait stock)
2x2GB OCZ Reaper PC8500
Sapphire HD4850 512MB
Samsung F1 640GB
Cooler Master M520 , 520 watt
Ik heb echter een paar problemen.
1: PC start soms niet op, lijkt niet voorbij POST te komen echter zijn geen piepjes te horen. Beeld blijft ook zwart. CMOS clear helpt wel , maar heletijd handmatig je cmos te moeten verschonen is heel irritant.
2. Ik heb de PC opnieuw geinstalleerd met Windows vista x86 , als ik een programma wil installeren krijg ik deze errors:

Dit heb ik met alles wat ik probeer te installeren. De programma's worden wel geinstalleerd op andere computers. Hierdoor kan ik bijv ook geen chipsetdrivers oid installeren!
Wat ik heb geprobeerd :
- BIOS settings nakijken , ook met ''fail-safe'' settings
- Kijken of alle kabels goed erin zaten en alles opnieuw erin / eruitgeplugd
- Geheugen voltage handmatig ingesteld op 2.2v
- Opstarten met een geheugen stick , ook verschillende slots geprobeerd
- Windows opnieuw installeren
- Opstarten zonder DVD-rom drive op het moeder aangesloten
Help wat zou ik nog kunnen doen?
BIOS update werkt niet met de MSI tools omdat ik geen .exe's kan launchen , de USB flash tool van hun werkt ook niet.