Pc geeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:37
Hallo,

Sinds net start mijn pc niet meer op, nadat ik een wifi kaartje eruit heb gehaald. (Eerst erin, drivers installeren, deed niet, uninstallen, afsluiten, kaartje eruit, starten, doet niet meer). Alles maakt wel lawaai, met name de videokaart koeler. Ook de cpu koeler etc. start op. De dvd drive kan ook gewoon open/dicht. Wat kan er mis zijn?! Geheugen er 1 voor 1 uitgeweest, niks mis mee. Het ligt denk ik toch aan mijn videokaart? Hoe verhelp ik dit/ kan ik dit proberen?

Systeem:

E8400
9800GTX +
4 gig kingston
Asus P5N-D

[ Voor 16% gewijzigd door Bobmeister op 30-04-2009 16:54 ]

Verwijderd

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen en testen.
Misschien heb je het moederbord wel gesloopt. ;)

• Bobmeister
Lijkt me sterk, want dan zou de dvd drive het ook nietdoen?

• HappyHobbit
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-12-2025
tuurlijk wel, de dvd drive krijgt stroom dus kan ie open en dicht.
Ik heb dit ook wel een paar keer gehad, maar ik denk idd dat het je moederbord is. Heb dit soort problemen al wel een paar keer gezien en bij mij waren het of het geheugen of het mobo of cpu cooler niet helemaal goed vast, maar jij hebt daaraan niets veranderd dus dat zal niet.
Naar mijn ervaring krijg je allemaal vreemde strepen en artifacts als de grafische kaart er mee stopt.
(weet niet 100% zeker, was bij mij wel)

[ Voor 24% gewijzigd door HappyHobbit op 30-04-2009 17:08 ]

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:57
of je mobo het nou nog doet of niet je dvd drive krijgt nog steeds stroom.

• Bobmeister
Iemand die iets weet wat ik kan proberen?

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-12-2025
Awsom schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:13:
Iemand die iets weet wat ik kan proberen?
Zijn we je niet al aan het helpen?

Is je voeding zwaar genoeg voor alles te trekken? vaak gaat dit even goed maar na een tijdje niet meer.

• Bobmeister
Ja die trekt het makkelijk.

700watt ;)
Ik bedoelde het niet zo van dat jullie niet helpen, maar meer of iemand nog een tip had. Zoals jij die nu hebt.

Gelukkig heb ik nog een half jaar garantie bij de zaak waar ik hem gehaald heb. Ik ga daar maandag maar eens langs denk ik..

[ Voor 28% gewijzigd door Bobmeister op 30-04-2009 17:30 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:18
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Neem de troubleshooter dus eens door en probeer de volgende keer iets completer te zijn zoals de complete specs van je systeem, maar ook door meer dingen uit te proberen.

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.