Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] VirtualBox installeren

Pagina: 1
Acties:

• Kevin.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 20:43
Allo,

Ik wilde net VirtualBox gaan installeren, maar op een bepaald moment in de installatie krijg ik gezeik van Windows... Kan ik dit gewoon negeren of niet?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen idee. Ik heb geen glazen bol. Als je niet wat scheutiger bent met informatie kunnen wij daar natuurlijk geen antwoord op geven. Wat bedoel je met "gezeik van Windows".?? Foutmeldingen? Waarschuwingen? BSOD?? Welke Windows? welke versie? enz enz?
Verschaf eerst eens wat meer info, dan zal je zien dat je antwoord op je vraag krijgt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 30-04-2009 16:35 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• donotwant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 20:12
"Gezeik" van Windows moet je altijd negeren. Als ik me er iets van aan zou trekken elke keer als Windows "zeikt" had ik allang een hoge boom uitgezocht.

:P

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Ja dat kun je negeren, je doelt hoogstwaarschijnlijk op het feit dat de Virtualbox drivers niet WHQL certified zijn.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:52
Arjan Scholl schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:37:
Ja dat kun je negeren, je doelt hoogstwaarschijnlijk op het feit dat de Virtualbox drivers niet WHQL certified zijn.
nou negeren... ik zou op mijn productiebak geen non signed whql drivers willen hebben iig :>

het enigste wat ik zou negeren is dat software pakket.. want daar ligt het probleem

A wise man's life is based around fuck you

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Powershell schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:38:
[...]

nou negeren... ik zou op mijn productiebak geen non signed whql drivers willen hebben iig :>

het enigste wat ik zou negeren is dat software pakket.. want daar ligt het probleem
Het gaat er niet om wat jij doet, het gaat om de topicstarter. Als de topicstarter gebruik wil maken van Virtualbox zal hij deze melding moeten negeren anders zullen bepaalde dingen het zeker niet doen.

• Kevin.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 20:43
Ok bedankt voor de info,

Het gaat om een Windows XP systeem, waarop ik dus VirtualBox wil installeren. Op een gegeven moment komt er dit venstertje: Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1z3nji8.jpg

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Inderdaad, not signed software. Gewoon doorgaan dus :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:52
Arjan Scholl schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:42:
[...]

Het gaat er niet om wat jij doet, het gaat om de topicstarter. Als de topicstarter gebruik wil maken van Virtualbox zal hij deze melding moeten negeren anders zullen bepaalde dingen het zeker niet doen.
ja ok, ik dacht even dat je het over negeren in het algemaan had.. my bad :>

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1