ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Mijn Asus M2N-SLI Deluxe kan het. Ik denk dat je op websites van fabrikanten gewoon plaatjes moet gaan kijken.
Het is niet heel moeilijk om er zelf regelbare fan aansluitingen bij te maken hoor.
Ik denk dat moederborden met echt 4 regelbare fan connectors moeilijk te vinden is en je beter op andere punten kan richten bij de aanschaf van je moederbord.
In principe kan je op de SM-Bus extra controller(s) aansluiten welke ventilators kunnen regelen. Dat soort dingen zijn er plenty...
@hierboven: Mijn asus p5q heeft 4 fan connectors, maar er izjn er maar 3 regelbaar, dus 4 connectors onboard zegt niet alles.
Ik denk dat moederborden met echt 4 regelbare fan connectors moeilijk te vinden is en je beter op andere punten kan richten bij de aanschaf van je moederbord.
In principe kan je op de SM-Bus extra controller(s) aansluiten welke ventilators kunnen regelen. Dat soort dingen zijn er plenty...
@hierboven: Mijn asus p5q heeft 4 fan connectors, maar er izjn er maar 3 regelbaar, dus 4 connectors onboard zegt niet alles.
[ Voor 14% gewijzigd door SA007 op 30-04-2009 17:59 ]
Zucht, ik vrees dat er gewoonweg (nog) geen moederborden zijn met een ITE8720F chip waar alle fan control functies van beschikbaar zijn.
Ik vind het een keer tijd worden voor een T-Balancer voor native 4-pin PWM fans.
Ik vind het een keer tijd worden voor een T-Balancer voor native 4-pin PWM fans.
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
Verwijderd
ik denk dat het (veel) goedkoper is om gewoon een fanbay te kopen dan een duur high end mobo.
Dat zijn thans luidruchtige fans hoorCaptJackSparrow schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:53:
Misschien dat deze PST fans je nog wat extra mogelijkheden bieden.
Voorts heeft de Asus P5W DH Deluxe ook nog 4x fancontroller onboard staan, waarvan je er 4 kan regelen dacht ik... En lekker veel aansluitingen ook
Pagina: 1