Nieuwe PC: wachten op windows 7.0?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:06
Ik heb een vraag i.v.m. aanschaf van een compleet systeem:

Is het verstandig om dat nu aan te schaffen, of te wachten. Dit i.v.m. Windows 7.0 die in de toekomst gaat komen.

Eigenlijk heb ik wel een PC nodig, maar misschien is het verstandiger om een aantal maandjes te wachten om er voordeel van te hebben de komende jaren?

Iemand die daar wat meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Persoonlijk zou ik de moeite niet doen, als je het jouw manier gaat bekijken kan je dan beter ook nog even wachten tot de volgende generatie videokaarten enzo, en loop je achter de feiten aan als het ware.

Gewoon nu kopen, en mocht het ooit boeiend zijn kan je later altijd nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het kopen van een pc heeft weinig te maken met de stand van dit OS, behalve als je op zoek bent naar meegeleverde OEM / pre-installed versie. Het is niet zo dat de hardware die je nu koopt minder geschikt zou zijn voor Windows7 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24

DukeBox

loves wheat smoothies

OEM word nu al verkocht middels vista + upgrade ticket.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Misschien een trial versie of beta versie installeren en als W7 uitkomt de echte licentie kopen? Zoals gezegd, in computer wereld kun je altijd wachten en nog achter de feiten aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DukeBox schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:01:
OEM word nu al verkocht middels vista + upgrade ticket.
Was dat niet pas vanaf juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Edmin schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:02:
[...]
Was dat niet pas vanaf juni?
Dat dacht ik dus ook... Zo niet ga ik nu bestellen, dus als DuxeBox even een linkje wil plaatsen... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik snap dat je niet altijd kan wachten op nieuwe hardware voor de PC. Maar het besturingssysteem is toch wel een essentieel onderdeel van de computer, vandaar mijn vraag ;)

Als ik nu een een PC koop krijg ik Vista, daar zit ik dan weer x-jaar aan vast (legale versie).

Volgens jullie maakt dat niet uit en is het niet 'erg' om niet te wachten op windows 7.0? (dat in de toekomst dus hoofd-OS zal worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Er rekening mee houdend dat je een 'goedkope' oem bij je PC wilt hebben. En niet een duurdere full retail wilt kopen kan het idd handig zijn om even te wachten. Aan de andere kant kan je vaak ook zeggen dat je je PC zonder OS wilt. Hierdoor word de PC goedkoper en kan je dat geld weer gebruiken voor de aanschaf van een los OS van Windows 7.
Persoonlijk vind ik Windows 7 wel veel beter werken dan Vista.
Ik zal gewoon nu een PC kopen zonder OS en even tijdelijk nog met XP werken. En als windows 7 uitkomt deze installeren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:22

_Arthur

blub

DarkSide schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:01:
Ik zal gewoon nu een PC kopen zonder OS en even tijdelijk met de Win7 RC nog met XP werken. En als windows 7 uitkomt de volledige versie aanschaffen en installeren.
Dat zou ik doen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _Arthur op 30-04-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
koop gewoon een pc zonder OS, download volgende week Win7 RC en koop binnen een paar maanden Win7 oem in een computerwinkel

te laat :)

[ Voor 5% gewijzigd door catfish op 30-04-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
catfish schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:07:
koop gewoon een pc zonder OS, download volgende week Win7 RC en koop binnen een paar maanden Win7 oem in een computerwinkel

te laat :)
Dan nog wat vraagjes:

- PC zonder OS, dan betekend dat ik dus zelf een OS (bijv. XP o.i.d) moet downloaden/kopen en moet installeren?
- Wat wordt bedoelt met Windows 7 RC?
- Hoeveel zal een Win7 OEM +/- gaan kosten?

Dit kan wel ,maar mijn computer zal dan wel over een half jaar weer opnieuw geinstalleerd moeten worden omdat ik dan een ander OS krijg... (van bijv. XP naar Win7). Weet niet of ik dat wil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
-Ja, koop je een PC zonder OS dan heb je zelf een OS nodig om te kunnen gebruiken, misschien heb je de CD van XP nog liggen of kun je de RC van Windows 7 downloaden ( gratis )

-Windows 7 RC is de 'release candidate' dat is een versie van Windows 7 die erg dicht tegen de release versie aan ligt.

-Ik heb geen idee :)

--
Nou als je bijvoorbeeld de RC van Win 7 download hoef je straks alleen maar een licentie te kopen. Dan hoef je dus maar 1 OS te betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door Axeor op 30-04-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en een OEM versie kun je zomaar los kopen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat het deze is, na 5 tellen te moeten wachten op Google:
nieuws: Gratis upgrade naar Windows 7 voor Vista-kopers tot 31 januari 2010
Is dus gratis upgrade voor OEM-versies die gekocht zijn vanaf 1 Juli 2009, nog even wachten dus.

[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer anders eens linux. Als je toch een pc zonder OS koopt is het zonde om hem te laten staan/er een OS voor koopt terwijl je op windows 7 wacht. Dan kan je eens ervaren hoe linux werkt, en misschien (ik weet niet echt waarvoor je je pc wil gebruiken) vind je het wel zo prettig dat je ermee wil blijven werken en alles wil gaan begrijpen/volledig benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan je wel zo doen, op zich heeft damnyankee wel een valide punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
SYQ schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:45:
en een OEM versie kun je zomaar los kopen?? :?
Tuurlijk kan dat, Officieel mag het niet (van MS dan) maar volgens de NL wet mag het weer wel.

Veel winkels zijn eigenwijs en verkopen het alleen i.c.m. hardware maar vele verkopen het gewoon los.

OEM's kosten meestal rond de 125-150 Euro (afhankelijk van de versie van het OS)

Aan de TS:

In de PC wereld kan je altijd wel blijven wachten, nieuwe dingen blijven komen en prijzen zijn net als bij verse haring, dat zijn dagprijzen.
Heb je nu een PC nodig koop er dan één of bouw er zelf één, anders kan je blijven wachten.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

crack_en_hack schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:08:
[...]

Tuurlijk kan dat, Officieel mag het niet (van MS dan) maar volgens de NL wet mag het weer wel.
ok tnx wist ik dus niet. ik ging er altijd vanuit dat je minimaal een hardware oid (hardeschijf bv) erbij moest kopen vanwege het OEM label.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dit is wat ik uit de Dell newsletter gehaald heb:

For Latitude and Optiplex series, the date is 21st of May 2009. After this you are eligable for a free OS upgrade. Not all Vista and/or XP versions can be upgraded to Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DukeBox schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:24:
For Latitude and Optiplex series, the date is 21st of May 2009. After this you are eligable for a free OS upgrade. Not all Vista and/or XP versions can be upgraded to Windows 7.
Hmmm, denk dat daar wel een luchtje aan zit dan, dat zij een maand eerder mogen. Zou me niet verbazen als daar ooit een rechtzaak voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensi1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2024
http://gizmodo.com/523440...u-buy-a-pc-30-days-before
Dit artikel zegt dat Windows 7 op 23 oktober wordt gelanceerd en dat de gratis upgrades pas 30 dagen ervoor uitgedeeld worden . Blijkbaar heeft Acer dit verklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
DukeBox schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:24:
[...]
Dit is wat ik uit de Dell newsletter gehaald heb:
Wat is daar "nu" al te koop aan dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 21:55
Ik zou inderdaad wachten totdat Windows 7 is uitgekomen om dan een nieuwe pc te kopen.
Dan vang je 2 vliegen in 1 klap: je zult happy zijn dat je een nieuwe pc hebt en hij voelt nog veel nieuwer omdat er ook een nieuwe besturingssysteem op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:08

EXX

EXtended eXchange

Ik zit met hetzelfde. Gisteren een Corei7 systeem laten samenstellen, zonder OS. De oude Pentium III PC kon echt niet meer en dus wilde ik niet langer wachten. Ik had eerst Vista Home Premium OEM willen bestellen, maar nu lees ik dat je dus vanaf 5 mei gratis Windows 7 RC op je PC kan zetten, met een voorlopige licentie. Begrijp ik dat goed?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

EXX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:26:
maar nu lees ik dat je dus vanaf 5 mei gratis Windows 7 RC op je PC kan zetten, met een voorlopige licentie. Begrijp ik dat goed?
Als je het aandurft met een test/beta versie van een OS te werken wat waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar uitkomt - dan kan dat inderdaad.
Maar er is genoeg te vinden over Win7 beta/test/RC op het forum én de frontpage dat ik niet helemaal snap waarom je daarover nog een vraag gaat stellen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Dat komt omdat het ik me tot nu toe nog nooit heb bezig gehouden met het hele Win7 beta/test/RC gedoe. Afgelopen jaren alleen maar Win XP Pro gedraaid, omdat op de oude PC toch niets nieuwers aan de praat was te krijgen.

Het liefste was ik direct op Win 7 overgegaan, maar dat was uit andere overwegingen niet mogelijk; ik had nu een nieuwe machine nodig.

Overigens bedankt voor de hint naar topics over Win 7. Daar had ik zelf aan moeten denken.

[ Voor 11% gewijzigd door EXX op 01-05-2009 11:44 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

alt-92 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:33:
Als je het aandurft met een test/beta versie van een OS te werken wat waarschijnlijk pas aan het einde van het jaar uitkomt - dan kan dat inderdaad.
RC is geen test/beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Dat was ook mijn idee; een RC lijkt me toch redelijk stabiel. Ik ga eens verder informeren in het Windows 7 ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
crack_en_hack schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:08:
[...]

Veel winkels zijn eigenwijs en verkopen het alleen i.c.m. hardware maar vele verkopen het gewoon los.

OEM's kosten meestal rond de 125-150 Euro (afhankelijk van de versie van het OS)

Aan de TS:

In de PC wereld kan je altijd wel blijven wachten, nieuwe dingen blijven komen en prijzen zijn net als bij verse haring, dat zijn dagprijzen.
Heb je nu een PC nodig koop er dan één of bouw er zelf één, anders kan je blijven wachten.
Het mag zeker wel van MS. De verkoper mag OEM-versies aan iedereen verkopen, zonder daarbij hardware bij te moeten verkopen. De verkoper heeft niks te maken met de oem-regels (die op de doos staan). Want hij is niet de gebruiker van de licentie, maar enkel de verkoper.

Het is de gebruiker (degene die de doos open doet en zo het label openscheurt) en installeert die akkoord moet gaan met de regels. Kort door de bocht houden deze in dat diegene die de OEM installeert (dus niet de gebruiker van de pc) een systeembuilder moet zijn en dat je geen support krijgt van Microsoft als je een probleem hebt. Iedereen kan zeggen dat hij een systeembouwer is. In het geval van de TS is dit ook zo, hij koopt namelijk zijn onderdelen los en bouwt zijn pc.

Zo is het mij door 2 Microsoft werknemers verteld op een MS-event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het echie zou ik geen RC of beta installeren.

Als je nu je computer wilt kopen, zet er dan XP (32bit) op en reserveer een partitie voor Windows 7 (64bit). Als Windows 7 dan in de winkel ligt kun je 'm kopen en installeren op de gereserveerde partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik draai het nu gewoon allemaal. XP voor performance, Vista voor 'de heb', Windows 7 voor de toekomst.

Zeker rondom gameguard games gaat Windows 7 nog niet werken, pas mogelijk met de XP-mode (niet in RC afaik) of tot gameguard een nieuwe 7 versie heeft ga ik pas volledig over. Ik heb de oude beta versie, welke eigelijk voor het huis/tuin/keuken werk en beetje kennis best te draaien is als 'echie'. Want als er iets is waar Windows 7 het wint van alle voorgaande versies, installatie.

Heb je Win 7 zover om zeep geholpen, half uurtje later vers opnieuw geinstalleerd _en_ 99% alles werkend, kan ik bij XP in iedergeval niet zeggen. Is natuurlijk logisch, maar ik neem het nog steeds mee in overweging welke OS ik ga draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DukeBox schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:50:
[...]

RC is geen test/beta versie.
semantics: het is geen RTM versie die in de winkel te koop is.

Je snapt wel wat ik bedoel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:06:
Voor het echie zou ik geen RC of beta installeren.
Ligt aan de omstandigheden. Ik ben aan het kijken naar een nieuwe machine voor m'n schoonouders. Die werken nu op een oud beestje met XP. Ik zou dat graag vervangen door wat nieuws met legaal OS. Kan nu wel Vista kopen, maar dat heeft voor de oudere mensen het gevolg dat ze 2x moeten wennen aan wat nieuws. Dan is het fijner voor ze om direct de stap naar Windows 7 te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Ik zou gewoon nu je PC kopen, Windows 7 Release Candidate er op zetten (gratis testlicentie krijg je bij de download), en dan later een OEM Win7 kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Rukapul schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:44:
[...]

Ligt aan de omstandigheden. Ik ben aan het kijken naar een nieuwe machine voor m'n schoonouders. Die werken nu op een oud beestje met XP. Ik zou dat graag vervangen door wat nieuws met legaal OS. Kan nu wel Vista kopen, maar dat heeft voor de oudere mensen het gevolg dat ze 2x moeten wennen aan wat nieuws. Dan is het fijner voor ze om direct de stap naar Windows 7 te maken :)
Maar....wat is dan het plan? Wachten of nu al een nieuw systeem kopen met Vista?

Het liefst zou ik gelijk een nieuwe computer met een nieuwe OS hebben, maar dat lukt waarschijnlijk niet. Hoe stap ik op een gegeven moment over van Windows 7 Release Candidate naar een legale versie? Moet er dan weer wat geinstalleerd worden? En wat is het verschil met Windows 7 Release Candidate t.o.v. de legale Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Grote kans dat je, wanneer je nu tijdelijk een W7 release gebruikt, bij het aanschaffen van de OEM versie je PC alsnog moet formatteren. Dan kun je net zo goed wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:46
MaStar schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:46:
[...]

Maar....wat is dan het plan? Wachten of nu al een nieuw systeem kopen met Vista?
In mijn ogen is het suffig om een nodige hardware aankoop met bijna een half jaar uit te stellen. Nu betalen voor een Vista is weggegooid geld. Datzelfde geldt voor de coupons waar je uiteindelijk altijd mee belazerd wordt, omdat je een coupon toegezegd krijgt voor 'iets' terwijl je niet weet wat dat 'iets' en de bijbehorende voorwaarden en kosten zijn.
Het liefst zou ik gelijk een nieuwe computer met een nieuwe OS hebben, maar dat lukt waarschijnlijk niet. Hoe stap ik op een gegeven moment over van Windows 7 Release Candidate naar een legale versie? Moet er dan weer wat geinstalleerd worden? En wat is het verschil met Windows 7 Release Candidate t.o.v. de legale Windows 7?
Ik las ergens dat je op zich de licentie kunt aanpassen. En anders keer opnieuw installeren is zo gebeurd.

't Plan gaat waarschijnlijk in de ijskast omdat ik vandaag opving dat de voorkeur uitgaat naar een laptop en dan is het altijd incl. OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
AvanCade schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:13:
Grote kans dat je, wanneer je nu tijdelijk een W7 release gebruikt, bij het aanschaffen van de OEM versie je PC alsnog moet formatteren. Dan kun je net zo goed wachten denk ik.
Maar een half jaar wachten is voor mij te lang. Wat is het alternatief? Ik wil sowieso binnen 2 maanden een nieuwe PC.

Gewoon een PC kopen zonder OS, Vista downloaden via newsgroups, en die installeren? En over een half jaar Windows 7 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MaStar schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:38:

Gewoon een PC kopen zonder OS, Vista downloaden via newsgroups, en die installeren? En over een half jaar Windows 7 kopen?
Da's jezelf (en ons) voor de gek houden ;)
Je kan straks de Windows 7 Release Candidate upgraden met een aangekochte 7 zodra die uit is (eind van het jaar).
Traditioneel is het zo dat je bij zo'n timebombed RC versie een maand of drie overlap hebt met de officiele releasedatum, tijd genoeg om te sparen.

Verder is en blijft het een keuze die je zelf hoort te kunnen maken, en jouw vraagstelling komt eigenlijk neer op een aankoopadvies qua timing - en daar is Shopping Forum wellicht wat meer geschikt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Ik zou zeggen: nu een pc kopen zonder OS, ff een Windows XP image regelen en elke maand tot de definitieve release van Windows 7, 20 euro aan de kant leggen, dan kun je em tegen die tijd zo kopen.

Wat maakt dat nu ook uit dat je een paar maandjes, of een half jaar met XP of Vista draait?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Maar er wordt geen specifieke hardware geïntroduceerd bij windows 7? Bij vista had je Readyboost wat verder niet zo veel voorstelde maar toch een specifieke hardware feature was. Windows 7 zou toch ook multitouch meer ondersteunen? Dit zou kunnen leiden tot meer laptops met een groter touchpad bijvoorbeeld :? Maar je gaat voor desktop dus dan maakt het sowieso minder uit..

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_gadget op 04-05-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Snowwie schreef op maandag 04 mei 2009 @ 02:05:
Ik zou zeggen: nu een pc kopen zonder OS, ff een Windows XP image regelen en elke maand tot de definitieve release van Windows 7, 20 euro aan de kant leggen, dan kun je em tegen die tijd zo kopen.

Wat maakt dat nu ook uit dat je een paar maandjes, of een half jaar met XP of Vista draait?
Ik zou dan toch ook een systeem kopen zonder OS, zorgen dat ik daarvoor Windows 7.0 RC al heb gedownload op een DVD en vanaf die DVD Windows 7.0 RC installeren tot de definitieve release?
Pagina: 1