[iPhone 3G] Safari Lockup

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Dames
Heren

Mijn broer heeft een iPhone 3G en gebruikt voornamenlijk voor zijn werk, zo ook om het extranet te raadplegen. Nu is dit extranet voor onbepaalde tijd offline, echter was het wel de laatste pagina die hij had bezocht en elke keer dat hij safari open, blokeert safari omdat hij de pagina niet kan vinden. Blijkbaar zit er geen time-out in safari en hij weet niet hoe hij er voor kan zorgen dat hij een lege pagina kan openen (of een andere). Kan iemand hier soms mee helpen. Zijn werk heeft het nu veel te druk met het extranet en ze willen ook geen support verlenen omdat het een privé toestel is.

mvg

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r zit wel degelijk een timeout in. Maar probeer eens gewoon zonder internetverbinding safari te openen en dan naar een andere pagina te gaan (wat natuurlijk niet werkt, maar als 't goed is onthoudt 'ie dat dan wel.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ook je browsegeschiedenis wissen via je instellingen zou ook nog kunnen werken als bovenstaande niet lukt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Klein probleempje, het internet gaat over G3 en we hebben geen idee hoe we die moeten uitschakelen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meriket
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04 22:06
Flight mode bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Dames
Heren

Bedankt voor jullie hulp, mijn broer is ondertussen gewoon naar de winkel gegaan waar hij het toestel heeft gekocht.

Toch bedankt voor jullie hulp.

Pagina: 1