Wat is op dit moment de beste gaming laptop(1500-2000 euro)?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• JonkersM
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2023
Hallo,

Weet iemand wat de beste gaming laptop is in deze prijsklasse? Wil de laatste games feilloos kunnen spelen.

Groeten,

Marc

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Lees dit eens door:
CSL Notebook Buy Guide

Ey!! Macarena \o/

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:06
Welkom op GoT.

Je topic is nogal wazig. Daarmee bedoel ik dat het een opsom topic wordt. Dat is leuk voor fok, maar niet voor hier. Hier op GoT verwachten we dat je zelf informatie opzoekt, en zelf een deel van de keuze maakt. Eventuele moeilijkheden kunnen worden besproken, maar zoals je het nu doet werkt het gewoon niet.

Lees eerst eens de beleidsregels door, en mocht dit topic nog niet dicht zijn, dan kun je je openingspost aanpassen.
Het algemeen beleid

• JonkersM
Jow beef nog iets, wat bedoel je met fok? (Fuck?) waar kan ik mijn vraag dan stellen binnen het forum?

grtz Marc

Verwijderd

JonkersM schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:37:
Jow beef nog iets, wat bedoel je met fok? (Fuck?) waar kan ik mijn vraag dan stellen binnen het forum?

grtz Marc
*LET OP* - Wat moet ik kopen

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
met fok bedoelt ie denk ik het forum van fok.nl is een soort nieuws site met veel onzin nieuws etc en een forum en nog wat dingen.

Maar het is idd beter om zelf wat meer inzet te tonen, welke laptops heb je zelf al gevonden, wat zijn je eissen grootte van het scherm bijvoorbeeld? Waarom een dure gaming laptop en geen desktop?

• JonkersM
Hoi Holoris bedankt hier kan ik iets mee!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:48
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Aan de rest: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.