PDF writer die document naar template 'print'

Pagina: 1
Acties:

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 10:48
Ik heb een boekhoudpakket (Informer account factuur) dat, helaas, nogal wat weinig mogelijkheden heeft mbt het aanpassen van het factuur template. Als ik een factuur print, dan gebruik ik standaard briefpapier (met logo etc) en is er niets aan de hand. Nu wil het geval dat ik soms mijn factuur digitaal, in de vorm van een pdf wil versturen. Eigenlijk moet de (kale) factuur, digitaal, op mijn briefpapier geprint worden.

Met andere woorden, ik zou willen printen naar pdf, in een vastgesteld template. Heb al een aantal pdf writers geprobeerd, maar geen heeft een optie tot printen naar een template.

Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? En zo ja, met welke software?

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Is het niet mogelijk om de pdf te importeren als (transparante) afbeelding en die dan op een document van je briefpapier te leggen? Ik weet in elk geval van Photoshop en InDesign (mocht je dat hebben liggen dan) dat je PDF als afbeelding binnen kunt halen en op je document kunt plaatsen.

Hier stond achterhaalde informatie…

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 10:48
Oeh, dit is wel een hele nette oplossing zeg. Bedankt! Werkt als een zonnetje!