Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NZXT LEXA Redline Edition met Knight Rider Ledscanner

Pagina: 1
Acties:

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Hallo allemaal,

Graag zou ik wat info willen over het volgende:

Ik krijg vandaag mij nieuwe pc kast aangeleverd, de NZXT LEXA Redline Edition.

Afbeeldingslocatie: http://www.madtech.pl/pliki/nzxt/lexa/redline/nzxt_lexa_redline_00.jpg

Nou zou ik graag aan de voorzijde van de kast de verlichting willen aanpassen met een
Knight Rider Ledscanner. Ik vindt op het internet veel info over hoe je zoiets zelf in elkaar kunt knutselen,
maar aangezien ik niet zo technisch ben op dat gebied is mijn vraag of hier intussen niet kant -en-klare oplossingen voor bestaan.... wat ik er zo over heb gelezen is er best veel vraag naar.... Misschien dat er winkels zijn, webshops voor casemodding die ze kant en klaar verkopen?

Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft, of die me aan meer info kan helpen hierover?

ik hoor het graag!!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Je zou hier eens naar kunnen kijken, een bouwpakketje bij conrad. Even zoeken naar artikelnummer
197327 - 89.

edit links naar conrad werken niet :S

[ Voor 70% gewijzigd door Xorsist op 30-04-2009 09:50 ]

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 16:14

Verwijderd

ik heb zelf zo'n scanner gemaakt, je kon de snelheid enz instellen met 3 potmeters.
anders wil ik er wel 1tje voor je maken.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 07:31
je kan ook kijken bij scooter winkels... als tuning parts hebben ze vaak zat dat soort dingen liggne voor 10-15 euro kan en klaar

• gwbuiter74
darkpluisje schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:02:
je kan ook kijken bij scooter winkels... als tuning parts hebben ze vaak zat dat soort dingen liggne voor 10-15 euro kan en klaar
Cool....bedankt voor de tip.
Het is natuurlijk wel zo dat ik wel een beperkte ruimte heb om het in te bouwen.....het wordt van binnenuit erin geplaatst.....en dan moet ik nog een manier zien te vinden voor de spanning. Zou mooi zijn als dit gewoon aan te sluiten valt op zo'n 4-pins molex van mijn voeding.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 09:21

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

als het voltage precies op 12v op 5v volt valt kun je daar inderdaad prima een molex stekker aan solderen :)

Signature

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Het eerder genoemde conrad pakketje kan met 9-15V af dus een geel zwarte molex lijkt me voldoende ;)

• gwbuiter74
Jij hebt dus ervaring in het maken van deze scanners dus... is dat hetzelfde idee als het eerder genoemde bouwpakket van Conrad? en heeft deze ook dat nagloeieffect?
Ik ben wat dat betreft a-technisch......maar als je iets voor me kunt maken...heel graag!!
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:56:
ik heb zelf zo'n scanner gemaakt, je kon de snelheid enz instellen met 3 potmeters.
anders wil ik er wel 1tje voor je maken.

• Deen1366
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:37
ik heb zelf zo'n conradpakket hier liggen, is wel makkelijk en niet al te duur, maar vind het wel jammer dat deze geen nagloei heeft, maar wel op te lossen met een stukje half doorzichtig plexie :) dan lijkt hij echt te verschuiven en niet aan en uit te gaan met 1 lampje.

moet hem zelf nog inbouwen in een 5.25 slot in me kast, maar heb er nog niet echt tijd en zin in gehad :p heb m wel getest door hem vast te houden maar t ziet er wel vet uit.

GA-EX58-UD5/i7-920@2.66GHz/Ultra-120 eXtreme/Corsair 3x2GB DDR3-1600 8-8-8-24 Dominator/OCZ Vertex 2 60GB/Samsun Spinpoint 1TB/2x samsung SyncMaster BX2431 24inch/XFX GTX280/Logitech G19/Logitech G500/Logitech G930/SilverStone Strider 700W

• gwbuiter74
Deen1366 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:43:
ik heb zelf zo'n conradpakket hier liggen, is wel makkelijk en niet al te duur, maar vind het wel jammer dat deze geen nagloei heeft, maar wel op te lossen met een stukje half doorzichtig plexie :) dan lijkt hij echt te verschuiven en niet aan en uit te gaan met 1 lampje.

moet hem zelf nog inbouwen in een 5.25 slot in me kast, maar heb er nog niet echt tijd en zin in gehad :p heb m wel getest door hem vast te houden maar t ziet er wel vet uit.
Aha.....ok. Maar dan zou dat moeten lukken met dat pakketje. Als je de foto van mijn kast bekijkt, dan zie je aan de voorzijde van de kast een rode lijn lopen.....dat IS dus een smalle verticale strip van mat/half doorzichtig plexiglas....
(lengte ongeveer 10cm) Momenteel wordt deze verlicht door 1 enkele rode led die aan de bovenzijde achter de strip zit en zo langs de strip naar beneden schijnt. als ik het frontpaneel verwijder, dan zie ik vrij ruime uitsparing waar de verlichting in gemonteerd zit. afmetingen: hxbxd 22cm x 4cm x 1-1,5cm
Daar zou het hele geheel dus achter gemonteerd moeten worden.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Doen en resultaat even laten zien :) succes ermee.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

mijne is niet gebaseerd op het conrad pakket en heeft verschillende modusen:

http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid3a.avi = classic mode
http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid2a.avi = bar mode
http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid1a.avi = dot mode

ik weet niet hoeveel ledjes je wil het kan in 10 ledjes en 20 ledjes:

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2002/06/knight_rider/20.jpg dat is de HD gated print

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2002/06/knight_rider/small_double_leds_x4.gif dat is de print layout de modussen kunnen gekozen worden dmv punr a en b met elkaar te verbinden:

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2002/06/knight_rider/gate_double_leds.gif

das het schema

de potmeter VR1 is om de snelheid van de beweging in te stellen
de potmeter VR2 is er om het eindpunt van de leds in te stellen en VR3 om het beginpunt in te stellen

om het vloeiend te doen is oefening vereist;)

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:20:
mijne is niet gebaseerd op het conrad pakket en heeft verschillende modusen:

http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid3a.avi = classic mode
http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid2a.avi = bar mode
http://images.bit-tech.ne...06/knight_rider/vid1a.avi = dot mode

ik weet niet hoeveel ledjes je wil het kan in 10 ledjes en 20 ledjes:

[afbeelding] dat is de HD gated print

[afbeelding] dat is de print layout de modussen kunnen gekozen worden dmv punr a en b met elkaar te verbinden:

[afbeelding]

das het schema

de potmeter VR1 is om de snelheid van de beweging in te stellen
de potmeter VR2 is er om het eindpunt van de leds in te stellen en VR3 om het beginpunt in te stellen

om het vloeiend te doen is oefening vereist;)
Superrrr.....
Ik heb je filmpjes gezien. Ik denk dat ik de classic mode het mooist erbij vindt passen.
10 leds zou voldoende moeten zijn denk ik, aangezien de lengte van de strip maar 10cm is.
Zou dit gezien de maten die ik eerder in deze topic heb opgegeven passend te maken zijn in het frontpaneel van deze kast?

De maten van de uitsparing achter de doorzichtige strip:

lengte: 22cm
breedte: 4cm
diepte: 1 a 1,5 cm.

De doorzichtige strip zit zeg maar in het midden van deze maten. Het zou mooi zijn als de leds recht achter deze strip kwamen.
Ik zie dat de leds zich aan de zijkant van de print bevinden, misschien dat dat het wat lastiger maakt.

De led die er nu standaard achter zit, is gewoon de PowerLED, en is met 2 draadjes (wit/groen) op de PLED connector op mijn moederbord aangesloten.

Verwijderd

De Led's hoeven niet perse aan de voorkant te zitten, want als je goed kijkt zijn ze omgebogen. Als ze niet omgebogen zijn dan staan ze ongeveer in het midden van de print. Ik weet alleen nog niet welke versie je zou willen, de HD activity meter ( dus dat hij gaat bewegen als de harde schijf aan het schrijven is) of gewoon dat de schakeling de hele tijd heen en weer gaat als je pc aan is, ik weet niet heb je nog een losse Molex beschikbaar dan kan ik daar de 12V vanaf snoepen

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:30:
De Led's hoeven niet perse aan de voorkant te zitten, want als je goed kijkt zijn ze omgebogen. Als ze niet omgebogen zijn dan staan ze ongeveer in het midden van de print. Ik weet alleen nog niet welke versie je zou willen, de HD activity meter ( dus dat hij gaat bewegen als de harde schijf aan het schrijven is) of gewoon dat de schakeling de hele tijd heen en weer gaat als je pc aan is, ik weet niet heb je nog een losse Molex beschikbaar dan kan ik daar de 12V vanaf snoepen
Ok, ik zie het inderdaad......
Het mooiste lijkt mij als de schakeling aan blijft staan zolang de pc aan is.
ik denk dat ik nog wel een losse molex beschikbaar heb, en anders haal ik gewoon even een verloopje ervoor.
gek genoeg doet mijn HDD led helemaal niets....terwijl hij wel goed op de conector op het moederbord verbonden zit. was gelijk in het begin al zo. weet niet waar het aan ligt....misschien defect ledje.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
LED's hebben wel een plus en een min..misschien stekkertje even een halve slag draaien en weer aansluiten?

Verwijderd

de schakeling ( de print daarvan is 3,81cm bij 3,81cm ik kan anders ook een langer printje maken maar dan is de afstand onderling wel aardig groot ( ook zijn grotere LED's mogelijk) of anders de 20 Led's versie maar die zijn er alleen in BAR of DOT mode, de grotere zijn 8,71 cm bij 3,81 die kan dus wel

ik hoor het wel

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:57:
de schakeling ( de print daarvan is 3,81cm bij 3,81cm ik kan anders ook een langer printje maken maar dan is de afstand onderling wel aardig groot ( ook zijn grotere LED's mogelijk) of anders de 20 Led's versie maar die zijn er alleen in BAR of DOT mode, de grotere zijn 8,71 cm bij 3,81 die kan dus wel

ik hoor het wel
Ok, dan ga ik toch voor de grotere denk ik, dat past dan qua lengte weer beter.
Alleen wat zijn dan exact de verschillen tussen de BAR en DOT mode? ik zie alleen dat de wijze van hoe de verlichting loopt anders is.....deze lopen niet hetzelfde als de CLASSIC, want dat is natuurlijk wel meer het echte "knight Rider" effect, wat ik persoonlijk wel het mooist vindt.
Maar ok....het wordt dan de keuze voor BAR mode....20 leds.

Verwijderd

je hebt je vraag zelf beantwoord

trouwens de bar mode is de nieuwe Knight rider 2009 scanner, :)
dot is 2 ledjes die door elkaar heen en weer lopen en Bar is een balk die vanuit het midden heen en weer gaat

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:33:
je hebt je vraag zelf beantwoord

trouwens de bar mode is de nieuwe Knight rider 2009 scanner, :)
dot is 2 ledjes die door elkaar heen en weer lopen en Bar is een balk die vanuit het midden heen en weer gaat
Hahaha...ja, ok. ;)
Dan gaan we dus voor de nieuwe knight rider 2009 scanner. _/-\o_

Verwijderd

oke mooi zo, eehm je begrijpt wel dat hier kosten aan zitten?
printplaat + onderdelen,

Ik weet niet, kun je met een soldeerbout overweg? anders zet ik de hele bulk in elkaar voor je

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 19:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:56:
oke mooi zo, eehm je begrijpt wel dat hier kosten aan zitten?
printplaat + onderdelen,

Ik weet niet, kun je met een soldeerbout overweg? anders zet ik de hele bulk in elkaar voor je
je hebt niet toevallig een schema toch?

Verwijderd

jawel die hebt ik wel moet ik die posten dan??

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2002/06/knight_rider/double_led.gif

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 20:37 ]

Verwijderd

Nee dat was een vraag sorry voor de formulering want wil zoiets dergelijks ook in een kleinen mod van mij.

van welke is dat het schema de classic of de bar?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 21:18 ]

Verwijderd

dit is 20 met BAR ( knight rider 2009) /of DOT mode

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:24:
dit is 20 met BAR ( knight rider 2009) /of DOT mode
Zeker heb ik er rekening mee gehouden met kosten...had ook echt niet van je verwacht dat je het voor nop zou doen. ;)
en....nee, ik heb geen soldeerbout, dus als je hem voor me in elkaar wil knutselen dan graag.
zeg maar wat de kosten zijn, daar komen we vast wel uit.

maarehhh... misschien is het beter om dit soort zaken even niet op een publiek forum verder af te handelen, vindt je ook niet?
Hoe gaan we dit verder regelen?

ik hoor het wel.

Verwijderd

dit kan best wel een open topic blijven, als ik gewoon dat ding maak en foto's daarvan post en de betaling ed gewoon via dm of mail doen

zodat andere mensen ook gewoon dit dit kunnen maken een soort HOW to topic als het ware

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 22:02 ]

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:00:
dit kan best wel een open topic blijven, als ik gewoon dat ding maak en foto's daarvan post en de betaling ed gewoon via dm of mail doen

zodat andere mensen ook gewoon dit dit kunnen maken een soort HOW to topic als het ware
Oke, is prima. als je me zegt wat de kosten zijn kan ik je het bedrag via internetbankieren overmaken...
daar heb ik dan uiteraard jouw gegevens voor nodig. dat lijkt mij het makkelijkste....en dan heb je ook direct je geld.

betaling via dm?....of mail...volg ik niet helemaal. wat is dm?

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
DM= Direct Message.
Op veel fora word hier ook Private Message voor gebruikt ;)

Verwijderd

ik laat je de kosten morgen even weten, de persoon die de printplaat maakt is namelijk niet beschikbaar en dan kan ik ook geen prijs samenstellen

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:24:
ik laat je de kosten morgen even weten, de persoon die de printplaat maakt is namelijk niet beschikbaar en dan kan ik ook geen prijs samenstellen
Prima, dat hoor ik het wel van je.

Verwijderd

even een berichtje gestuurd naar de ts, over de totale kosten

de onderdelen kosten bij dickbest
7,53 euro

en de print is zelf te maken
of te bestellen voor 12,50

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:26:
even een berichtje gestuurd naar de ts, over de totale kosten

de onderdelen kosten bij dickbest
7,53 euro

en de print is zelf te maken
of te bestellen voor 12,50
Is prima..... ik verneem dan wel wanneer die klaar is, de gemaakte kosten krijg je uiteraard van me terug.

Verwijderd

je had een dm van mij gehad heb je die gelezen?

• gwbuiter74
Jahoor.. gelezen.
Je hebt intussen ook een dm van mij terug ontvangen.

Verwijderd

prima, kun je nog een foto van de binnenkant van de kast maken ( met het deurtje open?) om de bevestigingspunten te bepalen

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:45:
prima, kun je nog een foto van de binnenkant van de kast maken ( met het deurtje open?) om de bevestigingspunten te bepalen
Heb een paar foto's gemaakt, en daarbij enkele dingen gemarkeerd ter verduidelijking, alleen ik weet allleen niet
hoe ik ze hier kan plaatsen.....de eerste foto bovenaan deze topic kwam direct vanaf het net...deze foto's staan op mijn pc....en als ik foto's wil toevoegen wordt er gelijk om een url gevraagd. :?

Verwijderd

ja je moet ze eerst uploaden op www.tinypic.com en dan als 640*480 en dan de link invoeren bij de afbeelding ;)

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:22:
ja je moet ze eerst uploaden op www.tinypic.com en dan als 640*480 en dan de link invoeren bij de afbeelding ;)
hahahaha...ok...cewl man.. !! kijken of het lukt. komen ze:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/so68bc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/126e3b7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/so68bc.jpg

• gwbuiter74
gelukt!!!
even een toelichting:

foto 1:
binnnkant van het deurtje.
aan de voorzijde zit nog een los paneel ervoor geschroeft, die met 4 schroeven van binnenuit vast zit.

de 2e foto is duidelijker.
deze heb ik gemaakt zonder front zodat je goed kunt zien hoe de constructie in elkaar zit.
Heb er ook even de maten bij gezet.

Mocht je nog meer foto's nodig hebben, dan hoor ik het wel.

• gwbuiter74
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2nqeefl.jpg

en dit is dan de foto gewoon met het front ervoor.

• gwbuiter74
Bij nader inzien is het mischien toch leuker om het aan te sluiten als vervanging van mijn HDD led......dat hij alleen bij hdd-activiteit aan gaat......misschien wel zo leuk.....continue branden zou op den duur misschien kunnen gaan irriteren....
Maar dan moet ik wel eerst mijn gewone hdd led aan de praat zien te krijgen....heb net een nieuwe mobo....en dus ook deze nieuwe kast.....en alles werkt, behalve de hdd led, terwijl deze toch echt goed aangesloten zit.

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 09:40
Probeer de led eens om te polen (stekkertje andersom), dit helpt vaak wel. Zo niet, moet je even in het boekje van je mobo kijken.

Goed koper is duurder dan slecht koper

Verwijderd

even weer een update:

ik heb tot nu toe alleen de onderdelen van de print ontvangen:

LM3914
LM4558
3* 47K met weerstand
1 100K met. weerstand
2* 3,3K met, weerstand
mult pot meter 220K
mult pot meter 10K
mult pot meter 4,7K
20 led 3mm rood
jumper
ic voet 18 pins
ic voet 14 pins
elco 10uf 25V

moet alleen nog:
4N25
elco 47 uf 16V
elco 100uf 25V

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:35:
even weer een update:

ik heb tot nu toe alleen de onderdelen van de print ontvangen:

LM3914
LM4558
3* 47K met weerstand
1 100K met. weerstand
2* 3,3K met, weerstand
mult pot meter 220K
mult pot meter 10K
mult pot meter 4,7K
20 led 3mm rood
jumper
ic voet 18 pins
ic voet 14 pins
elco 10uf 25V

moet alleen nog:
4N25
elco 47 uf 16V
elco 100uf 25V
oke, het zegt me helemaal geen ene hout......maar toch bij deze alvast bedankt voor de update.
Kun je iets met de foto's die ik geplaatst heb? en bij nader inzien zou ik hem toch graag aangesloten hebben
als hdd-activity led, maar dat had ik volgens mij ook ergens eerder al aangegeven in dit topic.

Goed werk....ik wacht af op de volgende update... ;) _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door gwbuiter74 op 08-05-2009 00:09 ]

Verwijderd

ja daarom moet ik die 3 onderstaande dingen nog even halen,

als je wilt kan je en stuk papier uitknippen van 8,62 bij 3,81 cm dan weet je hoe groot het papier is, ja met de foto's kan ik wel wat:)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:27:

als je wilt kan je en stuk papier uitknippen van 8,62 bij 3,81 cm dan weet je hoe groot het papierprintplaatje is, ja met de foto's kan ik wel wat:)
;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:27:

als je wilt kan je en stuk papier uitknippen van 8,62 bij 3,81 cm dan weet je hoe groot het papier is, ja met de foto's kan ik wel wat:)
Heb het opgemeten.....past perfect.
ben nieuwsgierig hoe het wordt.
Dus we maken er gelijk een how-to topic van? zet je de foto's ervan hier ook neer?

Verwijderd

onderdelen zijn nu binnen, wachten op het printje als het goed is komt die morgen:

hier een foto van de onderdelen

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2enyyps.jpg

IC's
M3914N 1
LM4558 1
4N25 1

Metaalfilm weerstanden 0,25W 1%
47 kOhm 3
1 kOhm 1
100 kOhm 1
3,3 kOhm 2

Multiturn instelpotmeter staand
220 kOhm 1
10 kOhm 1
4,7 kOhm 1

LED's
3 mm Kleur 20

IC Voet
18 pens 1
8 pens 1

Elco's
10 uF / 25V 1
16V 1000uf
25V 47uf

overig
Jumper 1
Pinheader 1

• gwbuiter74
Super!!! oke, ik ben nieuwsgierig hoe het gaat worden.
Ik verneem het wel als hij klaar is. Kan bijna nie wachten! :*) ;)
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:38:
onderdelen zijn nu binnen, wachten op het printje als het goed is komt die morgen:

hier een foto van de onderdelen

[afbeelding]

IC's
M3914N 1
LM4558 1
4N25 1

Metaalfilm weerstanden 0,25W 1%
47 kOhm 3
1 kOhm 1
100 kOhm 1
3,3 kOhm 2

Multiturn instelpotmeter staand
220 kOhm 1
10 kOhm 1
4,7 kOhm 1

LED's
3 mm Kleur 20

IC Voet
18 pens 1
8 pens 1

Elco's
10 uF / 25V 1
16V 1000uf
25V 47uf

overig
Jumper 1
Pinheader 1

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 16:40

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Dit is wel gaaf idee, vooral met die HDD led, ik onthouw zeker deze topic voor de zomer..

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
hoe duur was dit alles eigenlijk bij elkaar incl. printplaat? want dan wil ik het ook wel is gaan proberen:D en je haalde het bij conrad ofzo vandaan toch? :X

Verwijderd

kijk, het verschil met het conrad setje is dat deze volledig in te stellen is, de snelheid van het lichtje en het begin en eind moment. Ook reageert deze op de hardeschijf, iets wat het andere setje niet doet. het kost je in totaal zo'n 25,00 euro, maar deze heeft 20 Led's i.p.v. de gebruikelijke 10 en is volledig anders opgebouwd. het printje kost 12,50 en de onderdelen zo'n 7,50 ( bij dickbest) + soldeerkosten e.d. is ongeveer 25 euro.

Verwijderd

:) printje is binnen

ziehier de foto van het printje: Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/oktp4g.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 13:19 ]

• gwbuiter74
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:18:
:) printje is binnen

ziehier de foto van het printje: [afbeelding]
Geweldig. dus je hebt nu alle onderdelen compleet?
ben heel benieuwd. _/-\o_ ;)
Pagina: 1