xbox classic op tft scherm?

Pagina: 1
Acties:

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-05 21:21
is er een mogelijkheid om een oude xbox aan te sluiten via dvi/vga op een normale tft monitor zoals de 2253LW?
zijn hier gewoon converters voor van scart naar dvi/vga? of moeti k dit ander doen ?
het liefst koop ik niks. ik heb nog wel een aantal scart/vga kabels liggen!
ik hoop dat iemand dit weet

mvg,

merijntjuh

EDIT: kan iemand anders ook een schema sturen/geven waarop staat hoe je vga en scart op 1 kabel moet krijgen als je snapt wat ik bedoel :9

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Er bestaan wel van die adapters, maar of ze nog leverbaar en redelijk geprijsd zijn, durf ik te betwijfelen.

Wat ik zelf een tijdje heb gehad: een TV-kaart in de pc gezet, en daarop de Xbox aangesloten.
Voordeel: Xbox scherm kun je fullscreen of (indien gewenst) "windowed" draaien op welke monitor dan ook
Nadeel: je moet je pc aanhebben en (vooral in het begin) het is even pielen voor je de juiste settings hebt

• merijntjuh
ja dat is oook het probleem.. ik wil me pc los van me xbox aan hebben:P
dus ik wacht nog eventjes af of iemand een schema heeft hoe je 2 van die kabels aan elkaar kunt solderen:D

Verwijderd

http://www.lmgtfy.com/?q=scart+to+VGA+converter+%20
alles wat je nodig hebt - converters, pin-out schemas, etcetera.

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 10:51
http://www.avkabelshop.nl...&catid=101&artikelid=3485 zou volgens de site moeten werken
Mag ook wel voor 80 euro...

Goed koper is duurder dan slecht koper

• merijntjuh
@knettergek,
daar had ik ook al op gezocht.. maar ik kon alleen maar van die veel te moelijke en enorm onduidelijke dingen vinden. dus als je nu een goede link stuurt wat een beetje leesbaar is..

@ timo abbin,
ik had volgensmij in mijn beginpost al gezegd dat ik niet van plan was om iets te kopen..

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Tschreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:52:
http://www.avkabelshop.nl...&catid=101&artikelid=3485 zou volgens de site moeten werken
Mag ook wel voor 80 euro...
Die werkt zeker, heb ik in het verleden nog eens gebruikt. Let wel dat er maar een max. resolutie doorkan, dus native resolutie op je tft zal waarschijnlijk niet lukken.

Is trouwens van Konig, niet van Grandtec.

[ Voor 1% gewijzigd door Rukapul op 17-03-2014 20:46 ]

Verwijderd

merijntjuh schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:57:
@knettergek,
daar had ik ook al op gezocht.. maar ik kon alleen maar van die veel te moelijke en enorm onduidelijke dingen vinden. dus als je nu een goede link stuurt wat een beetje leesbaar is..
Die staat daar vast wel tussen, als je een beetje verstand van electronica hebt. Zelfs ik met min gebrekkige verstand van dat spul kom er nog wel uit dat dit een schakeling is waar je een ICtje tussen de kabels nodig hebt voor de vertaling.
Maar als je geen schema's kunt lezen én geen geld wilt uitgeven om het een ander te laten doen maak je de zoektocht érg lastig.
Pagina: 1