Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VPN opzetten voor buitenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon sinds een jaar in Amerika en heb hier een zogenaamde Netflix account. Via deze account kun je (onder andere) films streamen vanaf de Netflix server. Vereiste hiervoor is echter wel dat je in Amerika bent, of dat de server denkt dat je in Amerika bent.

Ik ga volgende week een maand bij mijn ouders in Nederland op bezoek en zou nog wel graag deze films willen streamen, maar dat kan dus niet als de server ziet dat ik in Nederland ben. De vorige keer dat ik zo'n probleem had maar omgekeerd (wilde een site bezoeken die alleen vanuit Nederland beschikbaar is), gebruikte ik het VPN programma van mijn Nederlandse Universiteit. Werkte uiteindelijk prima.

Vraag is dus nu, hoe bedot ik de server zodanig dat hij denkt dat ik in Amerika ben, zodat ik nog wel gewoon mijn films kan streamen in Nederland? Het onderwerp geeft al aan dat ik aan een VPN zat te denken, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet benaderen, omdat ik normaliter gewoon instructies opvolg m.b.t. zoiets opzetten.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Koen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je zal een OS moeten instellen als VPN gateway naar je account.

Nu weet ik niet wat de uploadsnelheid is in je huis, anders kan het wel even duren eer die film gepreloaded is in NL :)

http://www.google.com/sea...+vpn&btnG=Search&aq=f&oq=

Hier heb je misschien wat aan?

offtopic:
1) waar woon je?
2) H1B Visa? Of Green card?
3) hoe ben je aan 2 geraakt?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Proxy?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp, ik denk dat het wel gaat lukken. Enige is dat ik (fluistert) tegenwoordig een Mac gebruik, dus het kan wel wat voeten in de aarde hebben.

Off-topic reply:
1) Athens, Georgia
2) Green Card
3) Ik ben naar Amerika verhuisd vanwege mijn vrouw, dus via huwelijk

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Welk OS draai je op je computer in Amerika (die dus als VPN server moet gaan dienen voor je computer in Nederland)?

Vicariously I live while the whole world dies

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 01:24:
Bedankt voor de hulp, ik denk dat het wel gaat lukken. Enige is dat ik (fluistert) tegenwoordig een Mac gebruik, dus het kan wel wat voeten in de aarde hebben.
Openvpn is er voor de mac. Ik denk deze link:

http://www.helsinki.fi/at...pp/hy-vpn/hy-vpn-mac.html

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:45
Schopje 5 jaar na dato. Ik kwam dit topic tegen omdat ik precies hetzelfde probleem heb/had als TS. Ik heb het opgelost via deze handige guide:
http://computertotaal.nl/...ijke-vpn-instellen-50039/
Pagina: 1