Ik heb nu tv van Digitenne en op m'n 42" plasma ziet dat er meestal bijzonder droevig uit. Ook een buitenantenne mag niet baten, dus ik kijk naar alternatieven. Op zich hoef ik niet van m'n internet-provider af, dat bevalt prima. Maar als 't te combineren valt is dat ook prima.
Mogelijkheden die ik zie:
Canal Digital: 20E per maand (plus eenmalig 100E)
UPC Digitale TV: 30E per maand
KPN glasvezel: 60E per maand (wil minimaal de zilver variant)
Deze prijzen verschillen nogal, waarbij ik de laatste verreweg lachwekkend duur vindt (maar dan kan ik wel m'n internet opzeggen van 30E per maand, dus in principe niet veel verschillend). Nadeel van Canal Digital is dat ik in een appartementje woon waarbij ik niet zeker weet hoe grappig men het vindt als ik een schotel aan m'n balkon schroef.
Maar waar ik ECHT benieuwd naar ben: hoe verhouden deze 3 aanbieders zich qua beeld- (en in mindere mate geluids)kwaliteit? Is schotel echt VEEL beter dan die andere 2? Hoe is glasvezel?
Mogelijkheden die ik zie:
Canal Digital: 20E per maand (plus eenmalig 100E)
UPC Digitale TV: 30E per maand
KPN glasvezel: 60E per maand (wil minimaal de zilver variant)
Deze prijzen verschillen nogal, waarbij ik de laatste verreweg lachwekkend duur vindt (maar dan kan ik wel m'n internet opzeggen van 30E per maand, dus in principe niet veel verschillend). Nadeel van Canal Digital is dat ik in een appartementje woon waarbij ik niet zeker weet hoe grappig men het vindt als ik een schotel aan m'n balkon schroef.
Maar waar ik ECHT benieuwd naar ben: hoe verhouden deze 3 aanbieders zich qua beeld- (en in mindere mate geluids)kwaliteit? Is schotel echt VEEL beter dan die andere 2? Hoe is glasvezel?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.