Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Paint.net] Foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allemaal

Toen ik vandaag Paint.net v3.36 wilde openen, verscheen er een kader met daarin enkel een rood errorkruis (zoals dit) en een OK-knop. Klikken op die knop gaf een nieuw kader met daarin de melding:
Paint.net werkt niet meer

Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht.
Na een tijdje volgt tot slot een kader met de knop "Programma afsluiten" en de volgende tekst:
Paint.net werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Voorheen heb ik nooit problemen gehad met dit programma en nu geeft het telkens ik het probeer te openen deze foutmeldingen.

Dan heb ik maar geprobeerd om Paint.net van mijn computer te verwijderen, maar ook dan gaf hij die foutmeldingen en weigerde hij het programma te verwijderen. Tot slot heb ik geprobeerd om Paint.net gewoon opnieuw van het internet te downloaden. Dat lijkt eerst goed te gaan, maar op het eerste zijn er weer die foutmeldingen (en momenteel wilt hij zelfs niet meer beginnen met downloaden).

Ik hoop van harte dat jullie me hiermee kunnen helpen.

PS: Ik had jullie graag een aantal screenshots gegeven, maar om die deftig te nemen en bij te snijden, heb ik uiteraard Paint.net nodig en laat net dat het probleem zijn...

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Als ik zulke meldingen krijg, en niet meer kan downloaden, kijk ik eerst in de verkenner of de schijf van waar ik mijn programma's draai niet vol zit (of nog maar 50MB over heeft oid). Als dat niet zo is, ga ik aan ergere zaken als rot geheugen denken...

Zou eerst beginnen met kijken wat de hoeveelheid vrije schijfruimte is :).

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
.NET even opnieuw installeren http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=124150

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Onwaarschijnlijk bedankt voor de tip. Probleem opgelost!