Hey mensen, hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
Probleem is als volgt, netwerkje met UTP kable thuis liggen, 1 van de pc's heeft kabel. Na maanden lang gezeur werkt internet sharing optimaal (Windows 2000 Pro op de server en Win 98 op de client, paar problemen qua DCHP van Wingate en de WINS etc etc. van W2K, bleek dat WINS uitmoest staan etc.) In het begin moest ik de settings telkens weer handmatig in Wingate ingevoerd worden, of de server opnieuw opgestart (vervelend als je husigenoot je midden in de nacht wakker maakt om te kunnen internetten
)
Nou lang verhaal kort: Internet werkt!! Jippie jee!! Of toch niet? NEE
, want telkens als mijn huisgenoot/neef zijn computer opnieuw opstart dan reboot mijn PC ook!!! Denk dat het is omdat W2K bij een zware crash automatisch reboot... Dus mijn PC crasht bij een reboot van hem. Hoe is het mogelijk?
Heeft iemand enig idee waaraan dit ligt? Hoe dit op te lossen valt?
Als jullie meer informatie nodig hebben laat me weten! En alvast hardstikke bedankt!
Greetz,
Dennis
---------------------------------------------
800 T-BIRD, 128 MB PC133 SDRAM, 20 GIG 7200 RPM etc. etc. ladidadida
Probleem is als volgt, netwerkje met UTP kable thuis liggen, 1 van de pc's heeft kabel. Na maanden lang gezeur werkt internet sharing optimaal (Windows 2000 Pro op de server en Win 98 op de client, paar problemen qua DCHP van Wingate en de WINS etc etc. van W2K, bleek dat WINS uitmoest staan etc.) In het begin moest ik de settings telkens weer handmatig in Wingate ingevoerd worden, of de server opnieuw opgestart (vervelend als je husigenoot je midden in de nacht wakker maakt om te kunnen internetten
Nou lang verhaal kort: Internet werkt!! Jippie jee!! Of toch niet? NEE
Heeft iemand enig idee waaraan dit ligt? Hoe dit op te lossen valt?
Als jullie meer informatie nodig hebben laat me weten! En alvast hardstikke bedankt!
Greetz,
Dennis
---------------------------------------------
800 T-BIRD, 128 MB PC133 SDRAM, 20 GIG 7200 RPM etc. etc. ladidadida