Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vista files xp

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
hi,

Ik heb een laptop voor mijn werk (xp 32-bit) en thuis een vista (64-bit).
Is er een manier zodat ik mijn bestanden van mijn pc thuis kan opvragen terwijl ik op het werk zit.
Is er misschien een programma dat ik kan gebruiken om bestanden van gebruikers te kopieren zonder dat ze het zelfs weten?
Dit is niet voor illegale doeleinden, dit is om alles te kunnen opvragen van mijn pcs thuis.

Ik kreeg de tip van iemand om een SSH programma te gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Thx

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De toverwoorden zijn VPN of FTP-server. Maar waarom mogen de gebruikers niet weten dat je de bestanden kopieert?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Ik zou vanop afstand de alles willen controleren van de kinderen?
Maar ik kan geen firewall zetten want mijn zoon weet hoe hij die moet omzeilen, ook parental control.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

denwilly schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:57:
Ik zou vanop afstand de alles willen controleren van de kinderen?
Maar ik kan geen firewall zetten want mijn zoon weet hoe hij die moet omzeilen, ook parental control.
Stiekem controleren is ook niet de oplossing. Dit soort vragen zijn al veel vaker gesteld, dus het is zinvol om eens op zoek te gaan op het forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _lasher_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 15:34
En hoe wil je ze in de gaten houden door bestanden op te vragen dan? Ga je met de hand door de history heen terwijl zij surfen ofzo :?

Als je controle in wilt stellen, zou ik eens beginnen met het beperken van de rechten van de accounts van je kinderen. Als je zoon dan alsnog de door jou ingestelde beperkingen kan omzeilen, kan je het beter opgeven en je weer gaan richten op opvoeding/vertrouwen ipv controle.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:57
ten eerste maak ik uit je profiel op dat je 18 bent... hoe in godsnaam kan jij een zoon hebben die genoeg van computers af weet dat hij firewalls kan omzeilen???

ten tweede wat wil je nou precies? eerst wil je bij bestanden kunnen komen vanaf je werk en nu wil je ineens controleren wat je "zoon" aan het doen is

ik zou zeggen: bedenk eerst is wat je precies wilt en formuleer dat is een behoorlijk Nederlands geschreven topic start.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

En ook al is het je zoon, volgens mij is het wettelijk niet eens toegestaan om zomaar te spioneren. Buiten het feit om of je dat uberhaupt wel wilt.

Kun je niet beter een proxy thuis neerzetten die het een en ander filtert als je niet wilt dat hij bepaalde dingen doet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:12
Craven87 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:14:
ten eerste maak ik uit je profiel op dat je 18 bent... hoe in godsnaam kan jij een zoon hebben die genoeg van computers af weet dat hij firewalls kan omzeilen???
Me think hé is the son!

Afbeeldingslocatie: http://img476.imageshack.us/img476/4977/boom8fo8ne6xy5zz.gif

pwnd! |:(

[ Voor 16% gewijzigd door loewie1984 op 29-04-2009 16:27 ]

discogs

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Craven87 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:14:
ik zou zeggen: bedenk eerst is wat je precies wilt en formuleer dat is een behoorlijk Nederlands geschreven topic start.
Bedenkt eerst EENS wat je precies wilt....
*Mompelt iets over een pot en een ketel*...

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:57
jimbo123 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:16:
[...]

Bedenkt eerst EENS wat je precies wilt....
*Mompelt iets over een pot en een ketel*...
hahaha woeps 8)7
jullie snappen mijn punt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Errr...

Dit gaan we even opnieuw proberen.

Het is op dit forum een goede gewoonte om in je topicstart duidelijk aan te geven wat je probleem is, maar ook zoals de Aanmeldingsvoorwaarden/ FAQ aangeeft dat je laat zien dat je zelf gezocht hebt naar een mogelijke oplossing.

Nu heb je in dit geval al één hint gekregen, maar ik zou je willen verzoeken het toch even opnieuw te proberen met een verse topicstart die voldoet aan de Windows Clients - Beleid .

[ Voor 84% gewijzigd door alt-92 op 29-04-2009 19:48 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.