Toon posts:

Marquant 2x100W Car Amplifier

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik m`n Marquant 2x100W Car Amplifier aansluit op netstroom?

Er zitten drie ingangen op; B+/REM/GND

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zou dat dus echt niet doen. Je blaast dat ding finaal naar het hier-na-maals.

Je moet er maar 12 volt DC in sturen, en geen 230 volt AC.

Ey!! Macarena \o/

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:38

R-B

Blokkert

Tuurlijk kunnen wij vertellen hoe het moet, maar als resultaat heb jij een versterker die overleden is! (op 230V)

Inderdaad, hij moet aangesloten worden op je Accu(+) en je Carosserie (-).
Vergeet de zekering van 25/30A niet. Staat voorgeschreven in je documentatie van de versterker :)

B+ = +12V van accu
REM = Remote van radio
GND = Carosserie Auto.

Heb je overigens zelf wel van te voren gezocht en gegoogled? In de handleiding/documentatie van je versterker is dit wel te vinden :z

[ Voor 26% gewijzigd door R-B op 29-04-2009 15:54 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Mocht je toch dat ding op netspanning hangen, hou dan rekening met een goede voeding die 20 kan kan leveren. Deze moet goed genoeg zijn: http://www.elektronica-online.nl/?content=10032

Ey!! Macarena \o/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Deze amp is bedoeld voor in de auto, en heeft, zoals gezegd, 12 volt nodig. Dus óf in de auto, óf via een goede voeding.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Verder is het de bedoeling dat je je bericht in 1 topic plaatst, en niet in meerdere.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.