[iPod video] Apple battery replacement program

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Ben enkele dagen geleden gestoot op de apple battery replacement program. Deze houdt in dat je uw ipod die al buiten garrantie is, kunt binnenbrengen en dan geven zij u een vervangtoestel.
Er zijn 2 opties: je kan een ipod binnenbrengen in een service centre van apple, of je kan het online doen.
Online kost 71 euro, via een winkel 59 euro volgens deze lijst.

Nu heb ik een mail gestuurd naar switch Gent, met de vraag of zij mij 59 euro zouden aanrekenen zoals op de site staat. Zij antwoordden dat ze 97,8 euro incl.btw. vragen voor deze service.
Nu is mijn vraag, kunnen zij dat maken? Apple zegt op hun prijslijst dat de factuurprijs in de winkel wel wat kan afwijken van de prijzen die zij hebben opgegeven, maar 40 euro verschil is toch net een beetje te veel van het goede? In de mail vermelden ze ook nog dat 59 euro hun kosten niet dekt. Dit kan wel zijn, maar deze winkel is een premium center EN Authorized Service Provider volgens deze link. Zijn zij dan niet een beetje verplicht om prijzen te vragen die in overeenstemming zijn met de prijzen op de apple site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Die prijzen zijn richtprijzen. Een AASP kan hiervan afwijken, zoals ook in de kleine letters is te lezen:
Alle prijzen zijn in euro en inclusief de toepasselijke btw. De prijzen van een erkende Apple-serviceprovider (AASP) zijn aanbevolen prijzen van de Apple-prijslijst en kunnen verschillen van wat u uiteindelijk dient te betalen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ja ik weet dat het richtlijnen zijn :-)
Maar richtlijnen hebben toch ook een nut denk ik. En bijna het dubbele vragen van een richtlijn, dan klopt er toch iets niet? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:17

EnnaN

Toys in the attic

jamaar je vraagt niet "is het gaaf", je vraagt "mag het"

Ja, ze kunnen het maken, nee, ze zijn niets verplicht... alleen chique is het niet...

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Jammer dat apple hun resellers niet verplicht gezamelijke prijzen te hanteren. Want wat kost er eigenlijk die 40 euro extra? Toch niet de verzendkosten...