Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia E75 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
  1. Discussie en meldingen over wanneer we de E75 kunnen verwachten in de winkels.
  2. Discussie over mooie aanbiedingen voor de E75.
  3. Vragen over aanbiedingen die bij de E75 horen.
Wat we niet in dit topic willen zien:
  1. Discussies over shops. Dit mag in de shopreview.
  2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
  3. Offtopic geblaat zoals "Ik heb hem", "Ik heb hem besteld", etc, etc. Post dus inhoudelijk!
  4. Een vijf woorden melding van "Kijk, hier is hij goedkoop!!!"
  5. Ook hier gelden de regels van GoT

[ Voor 142% gewijzigd door robertwebbe op 29-04-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:35:
The game is on! De E75's komen vandaag binnen bij de betere telecomwinkels.
Hij kan nu in het bevoelt gaan worden.
dan zal ik m ook vrijdag of maandag wel binnen krijgen via phoneshop.

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 29-04-2009 14:09 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe finally..
ik zou bijna bij de belcompany langsgaan en er een halen, als ik er niet al een online had gekocht...
achja, patience ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is vandaag verzonden door Studentmobiel.
Ik vrees alleen dat ik hem pas na het weekend op kan halen op het postkantoor.
Ze komen natuurlijk eerst twee keer als je net niet thuis bent.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk ik kijk ff op de site van belcompany, maar 500 euro vind ik wel errug duur moet ik zeggen! :|

heb ook ff een overzichtje gemaakt van waar hij nu op voorraad is:
gsmwijzer.nl/studentmobiel.nl
centralpoint.nl
typhone.nl
techdepot.nl
pdashop.nl/smartphoneshop.nl
bol.com
informatique.nl
4launch.nl 1-5 werkdagen
databyte.nl 1-3 werkdagen

dus ik ga zo ff aan de telefoon mijn webwinkel uitschelden, waarom hebben jullie m nognie, ik haal m wel ergens anders! :P

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

zijn er mensen die een niet zwarte bestellen? of enkel zwarte alhier? misschien zit er daar nog verschil in levertijden? ik heb een zwarte besteld.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22e besteld in de nokiashop, afgelopen vrijdag bericht dat m'n bestelling klaargemaakt zou worden voor verzending, maar m'n status is nog niet gewijzigd :'(

Gemailed en bericht teruggekregen dat ze druk bezig zijn met uitsturen eerste lading en dat ik hem waarschijnlijk deze week nog zou ontvangen. dat hoop ik dan maar.

Geen antwoord gekregen op m'n vraag hoe mijn verjaardagspack eruit zou komen te zien overigens.....

En verder is het Nederlands in de bevestigingsmails en in het gestelde antwoord echt dramatisch slecht. Vertalen ze de vragen soms met een vertaalmachine naar het Frans en weer terug of zo? Kan echt niet in deze tijd. Maar goed, als ik mijn telefoon maar binnenkort mag ontvangen inclusief 2e gsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 14:30
Dit soort replies heeft niemand wat aan. Lees de topicstart aub.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 30-04-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Phoneshop niet meer op voorraad, Centralpoint nu 16 stuks.
Telecomlink vooralsnog het goedkoopst, 399 euro. Goede prijs.

Jammer dat ik pas in Juni kan veranderen van abo. Dan zijn de prijzen ook weer gedaald :+

[ Voor 57% gewijzigd door W00fer op 30-04-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

W00fer schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:36:
Phoneshop niet meer op voorraad, Centralpoint nu 16 stuks.
Telecomlink vooralsnog het goedkoopst, 399 euro. Goede prijs.

Jammer dat ik pas in Juni kan veranderen van abo. Dan zijn de prijzen ook weer gedaald :+
heeft phoneshop ze dan wel gehad? ik zou de eerste krijgen (zeggen ze misschien altijd)

-edit-

levering staat nu op 1 werkdag. maandag it is :)

[ Voor 12% gewijzigd door mindcre8r op 01-05-2009 14:08 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig bericht gehad via hi over de levering van de E75?

Ik heb hem besteld gehad, van de week een sms gehad dat ze nog niet voorradig waren, maar nu ze overal binnen beginnen te stromen verwacht ik toch wel enig bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maart es gebeld met nokia (na een week nog geen verandering in status nadat ik bericht van nokia had gehadn dat zij het toestel hadden ontvangen).
Weet niet of het door m'n telefoontje kwam of niet, maar zojuist bericht ontvangen dat de status nu "verzonden" is. Nog een paar dagen geduld dus....
De vriendelijke meneer aan de andere kant kon me wel bevestigen dat ik idd een 2e toestel ga ontvangen uit de verjaardagsactie, maar hij kon niet zien welk toestel er in mijn doos zit als ik hem openmaak.

Ik ga maar uit van de e65, da's immers het toestel dat ik nu al heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:05:
Iemand enig bericht gehad via hi over de levering van de E75?

Ik heb hem besteld gehad, van de week een sms gehad dat ze nog niet voorradig waren, maar nu ze overal binnen beginnen te stromen verwacht ik toch wel enig bericht...
Vandaag een mail van KPN mobiel gekregen dat de E75 leverbaar was, meteen gebeld en abbonnement verlengd. Telefoon wordt nu woensdag geleverd. Neem aan dat KPN mobiel en Hi eigenlijk hetzelfde zijn.

Wel vind ik het vreemd dat wanneer je een nieuw abonnement afsluit de E75 gratis is en wanneer je als bestaande klant je abonnement wlt verlengen er opeens EUR 169,95 betaald moet worden. Nadat ik toen aangaf dan mijn abonnement te willen opzeggen ben ik weer doorverbonden naar de afdeling Klantbehoud welke blijkbaar hogere kortingen mogen geven dan de normale vekoopafdeling. Uiteindelijk heb ik de telefoon voor EUR 39,95 gekregen en 12 maanden gratis internet.

[ Voor 4% gewijzigd door -Marshal- op 01-05-2009 18:20 ]

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
Ik krijg hem wel gratis bij verlenging, ook telefonisch gedaan natuurlijk.

Nokia E75 + Hi20 + Eindeloos online

1ste jaar Eindeloos online voor 2,95 per maand.
2de jaar wel 9,95

Maar goed, heb dan ook geen super duur abonement. Uiteindelijk betaal je het toestel toch zelf :/

[ Voor 26% gewijzigd door Roger_Rabbit op 02-05-2009 18:21 ]

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 16:20
Iemand enig idee wanneer de E75 in de T-Mobile online shop arriveert? Vind het jammer dat deze altijd een heel stuk lijkt achter te lopen op andere (provider) webshops. Mocht deze in een mooie aanbieding voorbij komen dan overweeg ik het ook wel om 'm te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Hoe mooi wil je hem hebben?

[ Voor 53% gewijzigd door robertwebbe op 04-05-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
Dat is wel mooi ja, alleen zijn de bundels waar ie mee geleverd word iets te groot voor mijn gebruik (250 / 400).

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 04-05-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ho Ho, 35 euro voor het abonnement + 10 euro voor internet van T-Mobile. Dat is dus 1 jarig 45 euro p maand = 540 euro. Dat is niet goedkoop Robert.

[ Voor 67% gewijzigd door W00fer op 04-05-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hoe kan ik kijken hoe duur de telefoon is met andere abonnementen?

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 04-05-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
barzi schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:49:
[...]
Hoe kan ik kijken hoe duur de telefoon is met andere abonnementen?
Misschien even bellen.

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 04-05-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
W00fer schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:46:
Ho Ho, 35 euro voor het abonnement + 10 euro voor internet van T-Mobile. Dat is dus 1 jarig 45 euro p maand = 540 euro. Dat is niet goedkoop Robert.
Inderdaad. Ik bedoelde ook meer dat het mooi was dat je je telefoon gratis krijgt bij een abonnement. Maar bij een abonnement van 400 minuten is dat ook niet gek inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Precies. Goedkoper is hij bij Castle-e.nl. Ik schat dat hij de komende tijd nog wel zal gaan dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 21:22
Een 1,5 week geleden besteld via GSMWeb, opgestuurd gekregen en woensdag werd 'ie voor 't eerst aangeboden, helaas was ik niet thuis waardoor de levering tot vrijdag werd uitgesteld.

Toch een mooie 'aanbieding' kunnen losmaken. Ik ben overgestapt naar KPN als provider, bij enkel een twee jarig bel abonnement van 32,50 (27,50 p/m betalen) had ik hem al gratis. Twee dagen later verscheen hij opnieuw op de site van GSMWeb waar hij ineens 60E kostte bij het abo welke ik had genomen :), best een aardige deal dus denk ik.

[ Voor 47% gewijzigd door robbierzz op 05-05-2009 08:38 . Reden: aanpassing aan topic regels.. ]

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:45
Bij Hi is die nu ook op voorraad, kreeg namelijk een smsje dat die vandaag door tnt gebracht word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Laatst online: 03-11-2024
whitedrag152 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:47:
Bij Hi is die nu ook op voorraad, kreeg namelijk een smsje dat die vandaag door tnt gebracht word
Ik kreeg vandaag een mail, dat mijn bestelling bij Hi vertraging heeft. M'n E75 wordt dus niet morgen geleverd :(

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Marshal- schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:23:
[...]

Ik kreeg vandaag een mail, dat mijn bestelling bij Hi vertraging heeft. M'n E75 wordt dus niet morgen geleverd :(
Als ik naar mijn bestelstatus kijk via de webshop staat hij op "order verstuurd". Ik heb alleen nog geen mail / sms of telefoontje gehad dat hij bezorgd wordt. vaag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
-Marshal- schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:15:
Wel vind ik het vreemd dat wanneer je een nieuw abonnement afsluit de E75 gratis is en wanneer je als bestaande klant je abonnement wlt verlengen er opeens EUR 169,95 betaald moet worden. Nadat ik toen aangaf dan mijn abonnement te willen opzeggen ben ik weer doorverbonden naar de afdeling Klantbehoud welke blijkbaar hogere kortingen mogen geven dan de normale vekoopafdeling. Uiteindelijk heb ik de telefoon voor EUR 39,95 gekregen en 12 maanden gratis internet.
Welkom in de wondere wereld van telefoonaanbieders ;) De gang van zaken die je beschrijft is volkomen gebruikelijk.

Hij ligt inmiddels ook in de KPN/Hi winkels. Gratis (nieuwe abonnementen, 2 jaar, in de winkel dus) vanaf Flexibel 27.50 + Surf & Mail Totaal (9.95 euro, eerste jaar 75% korting) of KPN BedrijfsBundel 22.50 + Surf & Mail Totaal (9.95 euro). Van Hi weet ik het niet.

Overigens: vanavond in mijn handen gehad en het is echt een heel gaaf toestel. Mooie functies, gaaf design en de grootste knoppen op het QWERTY-toetsenbord die ik tot dusver heb gezien. Enige wat me tegenviel: het gewicht.

[ Voor 10% gewijzigd door jelle. op 05-05-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Enkele offtopicberichten verwijderd. Lees de topicstart aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Reinier

\o/

Robert89 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:33:
Iemand enig idee wanneer de E75 in de T-Mobile online shop arriveert?
Ben ik ook wel benieuwd naar, hoewel ik geen branded E75 wil met roze menu'tjes en een T-Mobile logo op de behuizing (zoals op m'n E51 :P ).

offtopic:
Ik heb T-Mobile een paar dagen terug wel gebeld of ze de E66 misschien konden leveren, maar nee. Toen ik vertelde dat ik gecharmeerd ben van de Eseries telefoons kwam ze met een 5800 Xpressmusic aanzetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
Reinier schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:56:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, hoewel ik geen branded E75 wil met roze menu'tjes en een T-Mobile logo op de behuizing (zoals op m'n E51 :P ).

offtopic:
Ik heb T-Mobile een paar dagen terug wel gebeld of ze de E66 misschien konden leveren, maar nee. Toen ik vertelde dat ik gecharmeerd ben van de Eseries telefoons kwam ze met een 5800 Xpressmusic aanzetten 8)7
Branded telefoons zijn jakkie, dan hoef ik 'm niet hoor! Ik heb ook de E51 maar lekker zonder logo's O+ . Ik denk dat ik toch nog even aankijk of de prijs van de E75 een beetje stabiel blijft. In principe is mijn E51 nog prima. 400 euro is een hoop geld maar ik hou van nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Laatst online: 10-09 14:30
Bij GSMWEB.nl mijn orange 30 (2 jarig) abbo verlengd met een 1-jarig T-Mobile Flex 25 + Web 'n Walk Standard. Met een bijbetaling van 95 euro incl verzendkosten een E75 besteld en... maandag ontvangen! Ze lijken dus goed op vooraad te zijn én het gaat hier om een versie met Nederlandse handleiding...

Heb afgelopen weken druk gezocht naar in mijn geval de goekoopste shop en daar kwam deze veruit het beste uit.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pinkelmans op 09-05-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-lock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 21:52
Woensdagavond een E75 besteld via studentmobiel.nl, vrijdag geleverd via TNT post. Betreft een versie met nederlandse handleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Reinier schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:56:
[...]

offtopic:
Eind mei in de Vodafone shop, staat er op vodafone.nl Dus dan zullen de prijzen wel weer gaan dalen.
Pagina: 1