Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Mijn Nikon D(V)40 maakt prachtige foto's.
Maar.............is niet aansluitbaar op mijn plasma-tv.
Er is slechts een kabeltje met een usb-stekker.
Deze kent de Samsung niet als ingang.

Hoe op te lossen?

Samsung: Plasma, 107 cm., PS42A410

S-video, en diverse Audio-ingangen - verder houdt het op.

Hoe op te lossen?

Dank! :'(

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

foto's op usb stick

usb stick in tv

Voila!

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

een titelfix en meteen een vriendelijk verzoek: Maak gewoon hele zinnen, gebruik normale interpunctie en vertel ons wat voor uitgebreide pogingen je al gedaan hebt, wat je op internet zelf al vond aan oplossingen etc :).

Als mijn vermoeden blijft dat je wel heel makkelijk deze vraag dumpt bij ons, zonder dat je zelf geprobeerd hebt via bijv google een oplossing te vinden, dan gaat dit topic alsnog op slot.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je in de handleiding van je D40 gekeken had, dan had je wellicht gezien dat de D40 ook nog een video-uitgang heeft. Namelijk een composiet uitgang, en je TV heeft daar vast ook wel een ingang voor (gele tulp).

Moet je alleen even ergens een geschikt verloopkabeltje kopen, want die wordt dan weer niet meegeleverd met je D40.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:48
De mijne had ook n kabeltje met aan de ene zeide een geel tulp-stekkertje en aan de andere kant een soort koptelefoon aansluiting. Deze zat gewoon bij mijn camera (D40x) maar als het niet bij de gewone D40 zit zal het misschien los verkrijgbaar zijn. Succes met zoeken.

Verwijderd

Ik heb zelfs de moeite genomen om te controleren of de aansluiting op de D40 aanwezig is en ja hoor:

Scroll naar de onderste plaatjes

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik doe dit topic op slot, je hebt je antwoord gekregen en het is duidelijk dat je dit zelf _prima_ had kunnen vinden, mits je wat moeite gedaan had (een google search levert je dit soort antwoorden ook op).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.