Toon posts:

Nieuw beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een nieuwe beeldscherm gekocht bij mediamarkt op 19 februari. Deze: pricewatch: LG L227WT-PF

Ik vond dit wel een goed scherm, maar moest wel een maand wachten, omdat deze monitoren heel populair zijn. Goed, na 6 weken braaf wachten besluit ik toch maar even naar mediamarkt te bellen, en tot mijn grote verbazing moest ik nog een extra maand wachten! Niet te geloven, maar goed, ik wacht nog een maand. Dus ik vandaag er weer heen bellen en krijg te horen dat de fabrikant het beeldscherm niet meer levert en dat ik het beeldscherm gewoon niet meer kan krijgen via de mediamarkt. Ik kon nog kiezen voor het showmodel die daar al een paar maanden de hele dag aanstaat, nou liever niet. Ik vind mediamarkt een goeie winkel, maar dit kan natuurlijk niet.

Mijn vraag is: In welke winkel kan ik hetzelfde of een soortgelijk beeldscherm krijgen? Wat is een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Heb je al eens in de Pricewatch gekeken?
Daar zul je eventuele andere shops die het scherm leveren wel tegenkomen lijkt me.
Vergelijkbare schermen, daar hebben we Google voor, of de diverse productreviews op de frontpage, en de diverse discussies hier op het forum.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Even een sidenote: heb je je geld teruggekregen?

Andere beeldschermen kan je inderdaad terugvinden in de Tweakers.net Pricewatch :)
Wat dit verder met HSA te maken heeft weet ik eigenlijk niet?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

PromoX

Flying solo

Waar ze het scherm overal te kopen kun je met wat inzet zelf wel uitzoeken. Echter, als ik zie dat ie al vanaf eind 2007 in de pricewatch staat en er ook maar één shop is die 'm aanbiedt zou het scherm ook zomaar EOL (end of life) kunnen zijn. In dat geval zul je 'm via een andere shop ook moeilijk kunnen krijgen.

Dit soort vragen horen overigens niet in Spielerij thuis. Ik zou 'm kunnen verplaatsen naar Videokaarten & Beeldschermen, maar aangezien het topic daar ook gesloten zou worden (zie **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?) sluit ik 'm bij deze.

Voor alternatieven kun je naast het vergelijken van de specs kijken naar reviews en gebruikerservaringen die er over algemeen voldoende te vinden zijn als je even zoekt :).

Overigens, voor de mensen die zich afvragen of dit niet in het Shopping Forum thuishoort: als het enkel om
Mijn vraag is: In welke winkel kan ik hetzelfde of een soortgelijk beeldscherm krijgen? Wat is een goed alternatief?
gaat, heeft het topic ook daar weinig te zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 29-04-2009 12:32 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.