[Windows Mobile 6] Hoe alarm instellen via programmacode?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik heb een idee voor een software applicatie,

Deze applicatie zal kijken naar mijn outlook agenda en aan de hand hiervan (als ik ervoor kies door in de afspraak/vergadering een parameter te vermelden) mijn alarm af te laten gaan op een bepaalde tijd voordat ik de afspraak/vergadering heb. Bijvoorbeeld:

-ThaStealth moet elke doordeweekse dag (muv Koninginnedag) om 6.30 opstaan (ja dat is vroeg :().
-Op zaterdag moet ThaStealth soms om kwart over 9 op staan.

Afhankelijk of ik op zaterdag (of morgen) moet opstaan wil ik dat mijn wekker automatisch wel of niet ingesteld word (met de goede alarmtijd & naam van de afspraak die komt). Verder wil ik ook nog dat ik zelf via mijn pc de alarmtijden kan wijzigen, dus bijv op een bepaalde dag om 6.25 ipv 6.30 opstaan. Het kan voorkomen (gebeurd heel vaak) dat mijn outlook agenda op mijn telefoon niet gesynced is met mijn werk/thuis agenda.

Ik heb alle elementen reeds onderzocht, alleen het instellen van het alarm wil nog niet lukken. Ik denk dat het mogelijk moet zijn want er zijn diverse applicaties die gebruik maken van de Windows alarminstellingen.

Weet iemand hier meer vanaf?
Zelf een applicatie ontwikkelen die de alarmfunctie doet is mogelijk maar niet wenselijk, ivm het altijd verplicht laten draaien van deze applicatie

[ Voor 6% gewijzigd door ThaStealth op 29-04-2009 11:59 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:50

TeeDee

CQB 241

Je kan toch gewoon een Appointment aanmaken?

[ Voor 52% gewijzigd door TeeDee op 29-04-2009 13:21 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Als je er een home screen plugin van maakt dan draait de applicatie altijd en dan kan je gewoon zelf een alarm triggeren aangezien er niet zulke functionaliteit in het compact framework zit