Sinds vanavond mislukken van het één op het andere moment alle cd's die ik wil branden
Ze worden steeds uitgespuugt met errors, hij doet dit met data en audio cd's. Ik gebruik gewoon Easy CD Creator en mijn brander is een HP 7200.
En ik draai Windows 2000.
Zoals gezegd, hij doet dit van het één op het andere moment, ik heb niets geïnstalleerd of eraf gehaald, dus je zou zeggen dat het niet aan de drivers ligt.
Hij begint eerst wel met branden en vervolgens worden ze op willekeurige momenten uitgespuugt, dus aan mijn brander ligt het volgens mij ook niet
De laatste tijd is het net of de processor uit en weer aan gaat. Dit doet hij tijdens het opstarten, maar ook wel tijdens het computeren zelf!
Ik hoor dan een "tik" vervolgens slaat die even helemaal vast en gaat dan weer verder
Of is het misschien mijn harde schijf? Dat die aan stront is....
Ik weet het niet meer
Eén ding weet ik wel ik word hier echt STRONT ziek van!
En ik draai Windows 2000.
Zoals gezegd, hij doet dit van het één op het andere moment, ik heb niets geïnstalleerd of eraf gehaald, dus je zou zeggen dat het niet aan de drivers ligt.
Hij begint eerst wel met branden en vervolgens worden ze op willekeurige momenten uitgespuugt, dus aan mijn brander ligt het volgens mij ook niet
De laatste tijd is het net of de processor uit en weer aan gaat. Dit doet hij tijdens het opstarten, maar ook wel tijdens het computeren zelf!
Ik hoor dan een "tik" vervolgens slaat die even helemaal vast en gaat dan weer verder
Of is het misschien mijn harde schijf? Dat die aan stront is....
Ik weet het niet meer
Eén ding weet ik wel ik word hier echt STRONT ziek van!