Toon posts:

Ik word helemaal GEK!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanavond mislukken van het één op het andere moment alle cd's die ik wil branden :( :( Ze worden steeds uitgespuugt met errors, hij doet dit met data en audio cd's. Ik gebruik gewoon Easy CD Creator en mijn brander is een HP 7200.
En ik draai Windows 2000.
Zoals gezegd, hij doet dit van het één op het andere moment, ik heb niets geïnstalleerd of eraf gehaald, dus je zou zeggen dat het niet aan de drivers ligt.
Hij begint eerst wel met branden en vervolgens worden ze op willekeurige momenten uitgespuugt, dus aan mijn brander ligt het volgens mij ook niet :?
De laatste tijd is het net of de processor uit en weer aan gaat. Dit doet hij tijdens het opstarten, maar ook wel tijdens het computeren zelf! :(
Ik hoor dan een "tik" vervolgens slaat die even helemaal vast en gaat dan weer verder :?
Of is het misschien mijn harde schijf? Dat die aan stront is....
Ik weet het niet meer :'(
Eén ding weet ik wel ik word hier echt STRONT ziek van! :( :r |:(

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
denk toch dat je fikker stuk is

Verwijderd

Scsi brander? Denk eens aan je scsi kaart...
En check even of je nog garantie hebt ;)
En als je aan je harde schijf twijfelt (doe ik ook altijd ;) ), probeer dan eens wat een testrun doet, misschien laat dat zien dat de datatoevoer niet rap genoeg gaat?

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen scsi brander en heb ook geen garantie meer. Zijn er misschien proggies waarmee je kunt testen of je brander kapot is? En dan bedoel ik geen Easy CD Creator, Nero, etc..... ;)
En het kan ook niet liggen aan die vreemde vastlopers? Die duren ongeveer 10 seconden en vervolgens gaat hij weer vrolijk verder :?

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

mischien domme vraag, maar
heb je mischien een ander merk cd's gebruikt?

mijn philips brander van 2 jaar oud brand alleen maar 1 bepaald type van philips cds (heel vaag), vandaar..

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is het ook niet, ik gebruik al jaren MMore en nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb gisteravond al meer cd's verprutst, dan dat ik ooit gedan heb!
Vandaar snap ik er ook helemaal niets van :?

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Die 'tik' waar je het over hebt, hoe kom je erbij dat de processor zo'n tik maakt? Je bedoelt de fan? Het kan zijn dat je harde schijf die tikken maakt. Heb je je proc overgeklokt? Als je systeem te warm wordt wil je brander ook wel eens niet goed meer werken...

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb mijn proc niet geoverclockt!
En je zou zeggen dat het ook niet kn komen omdat hij te warm wordt want, er is niks veranderd aan het systeem en eerst deed die het ook goed.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:03

Xtremelead