Astaro V7 draait viruteel op ESXI op een ML350G5. Tot voor dit probleem had ik nooit updates uitgevoerd. Nu krijg ik na een paar uren na een reboot van astaro onderstaande meldingen op de console;
INIT: Id "S0" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "S1" respawning too fast: disabled for 5 minutes
....
Deze foutmeldingen herhalen zich elke 5 minuten.
Dit blokt Astaro V7 compleet. Ik kan niet meer op de webadmin, systemen krijgen geen ip meer (astaro is dhcp), vpn werkt niet, zelfs inloggen op de console lukt niet meer via root. Ik kan alleen nog een reboot doen en daarna kan is het probleem even verdwenen tot na een paar uren.
Wat ik al heb gedaan;
- na een reboot op webadmin een aantal updates uitgevoerd.
- switch vervangen
- op google gezocht naar deze foutmelding maar ik kan zo goed als niets vinden. Wel iets over een seriële verbinden die niet goed zou zijn???
Mijn inspiratie stopt hier...
Iemand nog een idee?
....
Deze foutmeldingen herhalen zich elke 5 minuten.
Dit blokt Astaro V7 compleet. Ik kan niet meer op de webadmin, systemen krijgen geen ip meer (astaro is dhcp), vpn werkt niet, zelfs inloggen op de console lukt niet meer via root. Ik kan alleen nog een reboot doen en daarna kan is het probleem even verdwenen tot na een paar uren.
Wat ik al heb gedaan;
- na een reboot op webadmin een aantal updates uitgevoerd.
- switch vervangen
- op google gezocht naar deze foutmelding maar ik kan zo goed als niets vinden. Wel iets over een seriële verbinden die niet goed zou zijn???
Mijn inspiratie stopt hier...
Iemand nog een idee?