Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een webapplicatie dat gebruikt maakt van .Net 3.5, waarin ik op een bepaald moment gebruik maak van object initializers. De applicatie wordt gecompiled mbv een web deployment project. Het vreemde is nu dat de object initializers soms wel gewoon compilen, maar soms ook niet. Als het web deployment project wil gaan compilen, krijg ik sowieso altijd errors bij die code, en soms ook in de webapplicatie zelf (ik krijg dan dubbele foutmeldingen, een in de applicatie en een in het deployment project).
Kan iemand verklaren wat hier aan de hand is?
De code is volgens mij niets bijzonders, bjivoorbeeld:
(ConditionExpression zit in een webservice)
Ik heb een webapplicatie dat gebruikt maakt van .Net 3.5, waarin ik op een bepaald moment gebruik maak van object initializers. De applicatie wordt gecompiled mbv een web deployment project. Het vreemde is nu dat de object initializers soms wel gewoon compilen, maar soms ook niet. Als het web deployment project wil gaan compilen, krijg ik sowieso altijd errors bij die code, en soms ook in de webapplicatie zelf (ik krijg dan dubbele foutmeldingen, een in de applicatie en een in het deployment project).
Kan iemand verklaren wat hier aan de hand is?
De code is volgens mij niets bijzonders, bjivoorbeeld:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
| // Create the condition expressions. ConditionExpression condition1 = new ConditionExpression() { AttributeName = "fullname", Operator = ConditionOperator.Like, Values = new string[] { "%" + searchCriteria + "%" } }; |
(ConditionExpression zit in een webservice)
Kater? Eerst water, de rest komt later