Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat is er mis met een wiki achter een .htaccess-file?
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 29-04-2009 08:34 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Waar heb je op gezocht en geef aan wat je hebt gevonden. Als je het hebt over WP, welke plugins heb je naar gekeken, waar in de documentatie staat dat je stuk zou lopen op het rechtenstukje.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daar worden dergelijke pakketten dan ook niet voor ontworpen, daar hebben webservers gewoon features voor. De eerder genoemde .htaccess file moet je daarmee goed kunnen helpen.Hari-Bo schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:32:
Maar waar ik elke keer op stuk loop is het stukje rechten, want ik wil dat de KB puur alleen persoonlijk kan gebruiken. Dus dat andere bezoekers geen toegang hebben, en daar lopen deze pakketten allemaal op stuk,
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 3% gewijzigd door Svennetjee op 01-05-2009 10:22 ]
.htaccess is al meerdere keren aangekaart, ik denk dat ik deze methode wel ga gebruiken maar nooit op IP basis, want een statisch IP krijg je niet van je provider iig niet zonder betaling.Svennetjee schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:22:
En anders zet je in je root gewoon een .htaccess file met alleen toegang voor jouw eigen IP?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dat hoeft niet perse hoor. Ik zit bij Telfort (dat 20mbit gebeuren) en ik heb gewoon een statisch ip (heb iig al 2 jaar dezelfde)Hari-Bo schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:25:
[...]
.htaccess is al meerdere keren aangekaart, ik denk dat ik deze methode wel ga gebruiken maar nooit op IP basis, want een statisch IP krijg je niet van je provider iig niet zonder betaling.
Las dit ook ergens: Het dynamische IP adres is bij Telfort behoorlijk statisch, d.w.z. je krijgt altijd hetzelfde dynamische adres totdat je het modem wijzigt van Routing naar Bridge of omgekeerd.
Maar sommige andere providers hebben idd wel dynamisch maar dan kan je dit gebruiken: DynDNS.org
DNS for static and dynamic IP address
[ Voor 4% gewijzigd door Gersomvg op 01-05-2009 11:16 ]
==
hoi