Ik heb even zitten twijfelen of dit wel het goeie topic is maar aangezien het vooral te maken heeft met nieuwe hardware lijkt mij van wel.
Ik heb vandaag mijn nieuwe PC in elkaar gezet maar heb problemen met installeren van Vista.
De PC start normaal op en begint met de installatie van Vista tot aan het eerste blauw/groene scherm. Dan krijg ik gedurende 4 a 5 minuten alleen dat scherm plus cursor te zien.
Daarna kom ik in het eerste scherm en kan ik de taal selecteren etc. Dan klik ik op "nu installeren" en krijg ik vervolgens een zandloper te zien en de tekst "even geduld".
Ook dat duurt zeker 4 a 5 minuten voordat ik het volgende scherm krijg waar ik de Vista key moet invullen.
Zo gaat dat maar errug langzaam door.... het installeert wel maar vraag niet hoe.
Ik heb verder nog niks veranderd in de bios dus alles staat nog "default"
Harddisk staat ingesteld op IDE
Ik kan hierover verder niks vinden via google
Mobo: Asus P6T OC Palm
Proces: Core i7 920
Memory:6 GB Corsair Dominator DDR3 1600
Voeding Corsair 650 Watt
Ik heb vandaag mijn nieuwe PC in elkaar gezet maar heb problemen met installeren van Vista.
De PC start normaal op en begint met de installatie van Vista tot aan het eerste blauw/groene scherm. Dan krijg ik gedurende 4 a 5 minuten alleen dat scherm plus cursor te zien.
Daarna kom ik in het eerste scherm en kan ik de taal selecteren etc. Dan klik ik op "nu installeren" en krijg ik vervolgens een zandloper te zien en de tekst "even geduld".
Ook dat duurt zeker 4 a 5 minuten voordat ik het volgende scherm krijg waar ik de Vista key moet invullen.
Zo gaat dat maar errug langzaam door.... het installeert wel maar vraag niet hoe.
Ik heb verder nog niks veranderd in de bios dus alles staat nog "default"
Harddisk staat ingesteld op IDE
Ik kan hierover verder niks vinden via google
Mobo: Asus P6T OC Palm
Proces: Core i7 920
Memory:6 GB Corsair Dominator DDR3 1600
Voeding Corsair 650 Watt