• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 18:43
specs
asus p5q
q9550
ati 4870
8 gb pc 6400
ocz gamexstream 600 watt
muggen 2 cooler

ik moest hiervoor al meerdere keren mijn aan/uit knop in drukken om me pc op te starten, nu ging de boel overzetten in een andere kast. daarna boottte die helemaal niet meer.
dingen die ik gedaan heb

orginele intel cooler erop en 1 reepje geheugen, dit alles buiten de kast. daarna 1 module iedere verplaatst, had geen nut.
ik krijg op geen ene manier beeld
is mijn moederbord nu echt dood, of is er nog iets wat ik kan doen ?

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 18:39

Patjeee

Ik woon in Boston MA

heb je je moederbord wel goed geplaatst ?
ik had een hele tijd geleden een kast(cm690 -.-) waarbij je de schroefdraden erop moest draaien voordat je kon schroeven,
ik zag dat nergens staan , lag ook echt diep in de kast verpakt :| , resultaat exploded moederbord -.-
dus ja het kan wel zo zijn dat jij hem verkeerd hebt gemonteerd , kijk nog even na of alles goed staat ,anders is je mobo echt dood... :/

• remcio
ja ik heb die pluggen in de kast gezet, en ik heb hem 2 x eruit gehaald en opnieuw gemonteerd. maar ik denk dat die dan overleden is. wat ik anders nog afvraag kan de backplate van de muggen 2 cooler geen sluiting hebben veroorzaakt, wat mij stug lijkt omdat er er eerst soort rubberactig piepschuim tussen zit.

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 18:39

Patjeee

Ik woon in Boston MA

doe hem terug zoals je hem gemonteerd hebt , kijk alles na of er nergens ijzer tegen ijzer gaat , want dan weet je het gelijk

• remcio
zo ver ik zag de backplate van mijn cooler, maar dat had ik later gefixt. maar hij had eerder ook al problemen met booten, moest 3 x soms op de aan knop drukken voordat die goed doorboote. maar ik denk dat die dood is door de backplate van mijn muggen 2 cooler

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen.
Je probleem kan werkelijk overal liggen, de enige manier om erachter te komen waar het precies fout gaat is door het uit te sluiten.

Dit topic gaat in elk geval dicht omdat we van je verwachten dat je dit soort dingen eerst doet voordat je een topic opent. Mocht je na het doornemen van de troubleshooter alsnog tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef dan wel aan wat je hebt gedaan en waar je tegenaanliep.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.