Toon posts:

ADSL modem brak of....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een alcatel USB Touch Modem gekocht. Ik kom perfect op internet (anders kon ik dit niet typen) maar telkens als ik een spel opstart dat OpenGL gebruikt, dan crasht mijn computer gelijk. Dit probleem is gekomen nadat ik mijn modem had aangesloten. Ik moet ook nog zeggen dat in het begin mijn onboard usb niet werkte en ik daarom een kaartje heb gekocht. Die onboard usb heb ik uitgeschakeld in de bios. Heeft iemand dezelfde problemen als mij???
Ik wil graag weer online kunnen gamen met Quake 3 :9

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Koop de ethernet versie.... :)

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:53
ik heb dat ding ook, no problems *D

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:14

Crusader

Arc Nature

Op woensdag 28 februari 2001 23:56 schreef Spawn het volgende:
Koop de ethernet versie.... :)
Weer typisch zo'n antwoord waar werkelijk niemand iets aan heeft of maar ook op zit te wachten! :(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:15

Flexx

This side up

Intern schijnt beter te zijn.

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Op donderdag 01 maart 2001 00:13 schreef Crusader het volgende:

[..]

Weer typisch zo'n antwoord waar werkelijk niemand iets aan heeft of maar ook op zit te wachten! :(
Wat ik zeggen wil is dat als je de USB versie hebt je problemen oproept die je met de Ethernet versie niet hebt. USB zuigt gewoon....

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:44
Op woensdag 07 maart 2001 09:32 schreef Spawn het volgende:

[..]

USB zuigt gewoon....
Waarom??

Verwijderd

Als je alleen Win98 of Win2000 draait en de standaard versie van ADSL hebt en minder geld wil uitgeven aan je modem kan je best die USB nemen.

Alleen als je er bijvoorbeeld een hardwarerouter of linux doos tussen zet of erover denkt over te stappen na een tijdje naar de snellere kan je kiezen voor de Ethernet versie.

Ik moet toegeven dat ik in alle situaties een Ethernet versie zou nemen, maargoed, da's persoonlijk. Verder niks mis met die USB volgens mij.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19
USB is gewoon rotzooi, en ze knopen er veel te veel rommel aan die hier nooit voor is gemaakt.
Persoonlijk heb ik er een hekel aan omdat het bij mij ook absoluut niet wilde, sterker nog, mijn pc wilde niet eens opstarten, tot ik de usb kabel eruittrok, en toen ging-ie spontaan verder met booten! Dus voor mij hoeft dat niet meer. Ook bij Ome Bill ging het goed fout de eerste keer dat hij het liet zien :)
Nee, voor mij hoeft dat hele usb niet zo, ik heb liever gewoon een paar extra compoorten ofzo.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

USB vreet processorkracht/tijd, in tegenstelling tot apparaten/insteekkkaarten die tegenwoordig door USB worden vervangen, die hebben vaak eigen (controller)chips.

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
BACK ONTOPIC:
Welke Windowsversie gebruik je? win95 en USB is minder, Win98 schijnt goed te gaan. Kijk of er voor de USB controller nog nieuwe drivers zijn. Zit je USB kaart op het zelfde IRQ als je videokaart? zoja, dan even USB op een ander PCI-slot proberen.
Pagina: 1