Ik heb hier een oude laptop (Dell Latitude C610) liggen waarvan de optische drive geen cd's / dvd's meer pakt. De drive doet nog wel iets, maar hij krijgt het niet voor elkaar om door te starten. Probleem is dat deze laptop geen OS bevat. Booten vanaf CD lukt nu dus niet. Hoe kan ik alsnog een OS op dit ding krijgen?
Bootable USB flash drive lijkt me een optie, maar hoe weet ik of dit oude blik van USB kan booten? Proberen zou je zeggen... Helaas heb ik geen bootable flash drive voor handen. Als ik zeker weet dat het mogelijk is, dan ga ik er van de week wel 1 regelen, maar nu heb ik eigenlijk geen idee of het kan.
Zijn er misschien nog andere opties die ik over het hoofd zie? Drive vervangen lijkt me een te dure optie... als die dingen uberhaupt nog te krijgen zijn.
Ik heb het lensje ook al schoongemaakt met een beetje Bacardi
Had even niks anders binnen bereik.
Nog ideeën?
[Edit]Net tijdelijk een drive uit een oude Toshiba overgezet. Qua hardware paste het allemaal prima, alleen de Dell herkent hem niet.
Bootable USB flash drive lijkt me een optie, maar hoe weet ik of dit oude blik van USB kan booten? Proberen zou je zeggen... Helaas heb ik geen bootable flash drive voor handen. Als ik zeker weet dat het mogelijk is, dan ga ik er van de week wel 1 regelen, maar nu heb ik eigenlijk geen idee of het kan.
Zijn er misschien nog andere opties die ik over het hoofd zie? Drive vervangen lijkt me een te dure optie... als die dingen uberhaupt nog te krijgen zijn.
Ik heb het lensje ook al schoongemaakt met een beetje Bacardi
Nog ideeën?
[Edit]Net tijdelijk een drive uit een oude Toshiba overgezet. Qua hardware paste het allemaal prima, alleen de Dell herkent hem niet.
[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 28-04-2009 22:55 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER