Toon posts:

CH3WNAS (conceptronic)

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje?

Deze topic zal vast al een keer behandeld zijn maar ik kom er niet uit!!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het beste van buiten af verbinding kan maken met de ftpserver en mij bestanden kan bewerken?? :? :?
8)7
MVg steef

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

BHQ

Tsja. Als je werkelijk niets over de opbouw van je netwerk neerknalt kunnen we niets..

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ken het apparaat niet, maar gaat dit niet over portmapping? Zo ja, zie het grote poortmappingstopic.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:49
Raam open:kabel leggen van buiten naar binnen en je hebt verbinding....bestanden bewerken doe je via verwijderen....Wat voor modem gebruik je?wat zit er achter het modem?wat heb je al geprobeerd?of knal je je vraag gewoon maar hier neer?Als je zo`n opstelling hebt,kom je er ook nooit uit.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

BHQ

vincedd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:52:
Raam open:kabel leggen van buiten naar binnen en je hebt verbinding....bestanden bewerken doe je via verwijderen....Wat voor modem gebruik je?wat zit er achter het modem?wat heb je al geprobeerd?of knal je je vraag gewoon maar hier neer?Als je zo`n opstelling hebt,kom je er ook nooit uit.
offtopic:
Kerel, je spatiegebruik mag met een aantal factoren omhoog ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder enige informatie te geven over hoe je netwerk eruit ziet, wat je precies wilt en welke configuratie gebruikt heeft dit topic weinig zin.

Gezien ik in je topicstart niets terugvindt van wat je zelf hebt geprobeerd, gaat dit topic op slot. Mocht je na zelf moeite gedaan te hebben toch nog tegen dingen aanlopen, dan mag je natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef dan wel aan wat je precies hebt gedaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.